Perşembe, Nisan 23, 2009

Ne Planlarımız Vardı... Ne oldu?.....

Bursa ya geldik yine.. Geliş sebebimiz eşimin böbrek taşlarının çaresini bulmak..Burada daha çok tanıdık var ve buradaki hastane ve doktorları daha iyi tanıyoruz...

Eşim için iyi bir endok.rinoloji uzmanı ile görüştük..Tahlilleri yapıldı.. Rutin testlerin sonuçları süper... Bu yüzden çok mutlu ve hafiflemiş hissediyorduk.Havalar da çok güzeldi..Bu yüzden iki üç gün boyunca hiç evde oturmadık..Parklar , bahçeler gezdik..

Bora yı salıncaklarda salladık.Lunaparktaki oyuncaklara birlikte bindik..

Bu geziler gayet iyi gidiyordu taa ki 22 Nisan öğleden sonra beni titreme ve üşüme tutana kadar.. Ateşim 39 u geçmeye başladı..Vücudum hem kasılıyor hem de titriyordum..
Gece 10:30 da hemen acile gittik.. Orası da çok kalabalık..Ben ayakta durdukça midem de bulanmaya başlamıştı..Tansiyonum ilk seferde 9/5 ateşim 38.5 çıktı..Hemen serum ve içine iğne verdiler.. 2 saat sonra serum bitmişti..Ama ben hala kendimi iyi hissetmiyordum.Doktor akciğer için röntgen ve kan testi istemişti..Kan sonuçlarıma doktorun yorumu kanımda mikrop olduğuydu.Ve bir dahi.liye uzmanına görünmem gerektiğiydi.. Röntgende de bişiler çıkmadı.. Ama ben röntgenden sonra tekrar fenalaştım..Tansi.yon bu sefer 8/4 olmuş..Doktor bir serum daha dedi..Onu da damardan aldım..Bu sfer ancak rahatlamıştım ve uyumuşum..eşim ve babam hadi serum bitti uyan dediklerinde uyandım.. Tekrar son kontroller ve hastaneden çıkış..

Çıktığımızda saat 3 olmuştu..nöbetçi eczane falan derken eve gelişimiz 4...

Allah a şükür Bora ile annem ilgilendi..Bir de hastanedeyken aklım onda kalmadı.. Sabah Bora yı azcık gördüm..Kahvaltı ettim sonrasında yine aynı şeyler titreme , kasılma ve ateş.. Ve istifra edince rahatladım ve uyudum.. Tabi ateş yine 39 civarı.. Eşim hadi hastaneye diyor ben kalkacak gücü bulamadığımdan uyuyorum..
Ancak bu saatlerde kendime geldim.. Ve acayip terliyorum.. Ama kendimi daha iyi hissediyorum ateş de düştü..

Nelerden bahsedecektim ama konu hastalık oldu.. Neyse sağlık olsun diyeceğiz... şükredecim ki hasta olan benim oğlum değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder