Cumartesi, Nisan 03, 2010

Günler Günler Günler

Anne ilk sınavı atlattı...

Artık Bora ile daha fazla zaman geçirecek..Bende Bora da birbirimizden biraz uzak kalmıştık.Artık hep birlikte oyunlar oynayacağız..( ayrı kaldığımız süre en fazla 2 şer saat güne:)) )

Artık "Annecim gelip beni öper misin?" dediğimde minicik dudaklarını getirip yanağıma dayıyorsun.Mutluluktan uçuyorum :)))

Son günlerde yeni yeni kelimeler çıkıyor ağzından..Ama biz söyle dediğimzde hiç oralı olmuyorsun..
akkabı , saklan, gidcem , dede , anne , babaci , gaga (karga) , gak gak , mama , buu(su) , dide(çiçek)..... aklıma gelenler bunlar...

Önceki gün anneanne ile seni parka götürdük.Kaydırak gözüne büyük göründü.Korktun kaymak istemedin.Bende yanına çıktım.Önce ben oturdum "gel kucağıma" dediğimde yüzünde kocaman gülümseme ile mis kokunu içime çekerek kaydıraktan birlikte kaydık..Kaydık,kaydık,.....Ben senden daha çok eğlendim annecim..Senin sevinç çığlıklarınla parkı şenlendirdik.Allah tan parkta o saatte hiç kimse yoktu..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder