Cuma, Temmuz 15, 2011

İlk Pasta Tarifi

Tarih : 14 Temmuz 2011

Bora ilk defa "Pasta yapalım" buyurdu..

Okuldan geldiğinde yemeğini yemesi için bir tepsi içinde getirdim masaya.. Tepsinin üzerinde kahve ve bir dilim tiramisu resmi vardı.. Bora yemek yerken pastaya kilitlenmiş şekilde "ben pappa istiyomm" diyordu.."Yemeğini bitir sonra bakalım evde tatlı bişiler var mı" dedim.Her zaman ki gibi benim ilk teklifimi reddetti.. Anne diyorsa kesin ucunda Bora'nın işine gelmeyen bişiler var diye.. "Pappa yapalım.." dedi..Peki hadi yapalım..

Bora pudingi açıp tencere boşalttı..Sonrada sütü bardağa doldurup sayarak üstüne döktü.. Karıştırdı..Sonra anne pişirdi..Bora da boş durmadı bu arada..Bisküvileri büyük pasta tabağına dizdi..Pişen pudingi anne döktü bisküvilerin üstüne.. Bora da tekrar bisküvi katını koydu..

Soğumasına zaman yoktu..O kadar mutluydu ki.. Hemen yemek istedi..Üstüne de pasta süsü serpiştirdi.. Bora dan mutlusu yoktu.. Ta kii baba gelene kadar anne ile süperdi..

Son günerde baba yanında anneye " sen budan dit anne.." "sen konuşma anne"... şeklinde azarlama modunda.. Zaman içinde geçecektir diye umut ediyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder