Cuma, Aralık 23, 2011

2011 biterken.....

Günler son hızla gidiyor diye diye bir yılı daha bitirdik.. Ben hala nasıl geçti,ne zaman bitti anlamıyorum..Zaman sadece bana mı bu kadar hızlı??

Bora 'nın hayatı son gaz devam ediyor..
Geçen hafta eşim küçük bir operasyon geçirdi..Evde anneanne,dede olunca 3 gün bizimle hiç ilgilenmedi..Bir dede ile atçılık bir anneanne ile dondurmacılık(!),sahilde yüzme falan oynadı..Bu aralar hayal gücü tam gaz çalışıyor.. 3 yaş tam bir dönüm noktası..İyi yönleri de var.. Kötüsü de..

Bora artık bebek değil.Bizi dinliyor..Konuşarak ,anlatarak anlaşıyoruz..Kelimeleri daha düzgün seçiyor..Konuşması çok ilerlerdi..Bu da kendini daha rahat ifade ettiği için onu daha anlayışlı yapıyor..
Ama bazı günler ya da anlar....Çok zor bir çocuk olabiliyor.. İnatçı,dediğim dedik.. Onun isteklerini yerine getirdiğimiz sürece süperr anlayışlı ve mutlu..Ama biraz kural koyalım,istediğine izin vermeyelim,o zaman aksi,sinirli ,bizi (beni) çok zorlayan bir çocuk oluyor...

Haftaya okul öğretmeni ve psikologları ile bunları konuşmak istiyorum.. Kurallara ve düzene karşı bir oğlum var..

Özgüveni yüksek çocuk yetiştirelim ,birey olsun farkında olsun ,kendi kararları olsun dedik ama acaba fazla mı kaçtı diyorum...
Ya da sadece bana karşı mı bu tavırları meraktayım...
Akşamları çok güzel oyunlar oynuyoruz.. Odasındaki yazı tahtasında resimler çiziyor artık..Daha 3-4gün öncesine kadar sadece geometrik şekiller çiziordu.. Geçen akşam çocuk ! çizdi.. Ben beğenince de çok mutlu oldu..

Bu sabah okula gitmeden önce çizgi izleme esnasında , beni dinlemeyip dikkat vermeyince,onu giydirmem zorlaştı.." Acele etmelisin  okula geç kalacaksın ve ben artık sinirleniyorum" dedim.. Bana döndü tüm sıcaklığıyla " dudaklarıma gülümseme şekli vermeye çalışıp,sen hep mutlu ol" dedi... Eridim tabi.....
Büyüyorr hem de çok hızlı büyüyor... Ve bazen ben onun hızına yetişemiyorum gibi geliyor..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder