Perşembe, Mart 15, 2012

Hastalık , salgın,.......

Hoşgeldin yeni moda salgın hastalık
İki gün önce sabah sol gözünde çapaklanma başladı.. Önce pek önemsemedim.. Kaynatılıp soğumuş suyla sildik..Okula gitti..
Akşam öğretmeni de gözünde biraz akıntı olduğunu söyleyince, hemen bir göz doktorundan randevu alındı.. Sabah gittik.Ama ne gitmek :) Bora ,ben ve baba çok hem de çok stresliydik..Bütün akşam ve sabahı onu rahatlatmaya çalışmakla geçirdim..Bora en son ocak ayında olduğu 3 iğnenin etkisiyle hala doktorlardan korkuyordu.. Neyse biraz ağladı,ikna oldu..Doktor da çok sempatik çıktı şansımıza.Bora'yı ikna etti..

Böyle bir salgınmış bu da..Bunu da es geçmedi Bora :) Sınıflarında bir iki çocukta daha görülmüş. Aldık damlamızı ve antibiyotikli kremimizi eve döndük..

Ben ilaçları sadece kötü olan göze uyguladım.Diğerine de uygulamam gerekirdi sanırım çünkü sabah diğer göz kötü haldeydi..

Gece  de üstüne kulak ağrısı peydah oldu.. Gecemiz bol atraksiyonlu,bol acılı,ağlamalı ve uykusuz geçti.. Şanslıydık, doktorumuz da bir randevu boştu..Sabah tekrar doktor ziyareti :)

Güzel olan sadece Bora'nın doktor fobisinin geçmiş gibi görünmesiydi.. İlk defa ben  koltukta oturdum.Ve Bora kendi derdini anlattı ve kendini muayene ettirdi.. Büyük insanlar gibi.. :)) Ben hala şoktayım..Rüya mı ?

Artık rutin olan "dış kulak iltihaplanması" olmuştu... Doktor artık baba ve benim geçmişimizi sordu.. Ben bademcikleri aldırıp ancak paçayı kurtaran biri, eşim hala bademciklerle uğraşan biri :)) Bora da bu genetik geçmişe sahip çıkıyor :)
İyi olan ateş olmaması..Sanırım bu kadar hastalık ,ilaç derken vücut alıştı,ateş yapmıyor :)

Yine hastalık , yine tam Bursa öncesi :))
Ne zaman Bursa programı yapsak Bora bir hafta öncesi hasta oluyor..Bursa da iyice iyileşip ,dönüyoruz yine evimize :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder