Salı, Mayıs 08, 2012

İlk Gösteri ve Hokus Pokuslu Saç Kesimi

Çok tembelim çokk...

      Sınavları hayırlısıyla atlattım..Sonuçlar da süper...Ama ben de bahar tembelliği başladı.. Bugün de başlayamazsam yazmaya iyice uzaklaşacağım..

      Bora'nın saçları uzun zamandır evde gündemin başındaydı..İkna etmeye çalışıyorduk 3-4 aydır.. Baktık olmuyor ne etsek diye düşündük durduk..
    Okulda çok sevdiği öğretmeninden yardım istedik.. Ama üstüne çok gittik sanırım, okulu çok seven oğlum bir anda okula gitmek istemedi..Öğretmenim beni sevmiyor demeye başladı.. Birkaç gün denedim,baktım olmuyor..Bir gece o uyurken aldım makası elime :)
    Sabah yine mutsuz uyandı.Okula gitmek istemedi.. Aynaya bakmasını söyledim.Bir sürprizim olduğunu söyledim.. Aynaya umutsuzca gitti ama saçlarının kesildiğini gördüğünde çok mutlu oldu.. Kesildiğini kabul etmedi.."Hokus pokus" olduğunu söyledik.. Kaç gün geçti hala daha "kesilmedi,hokus pokus oldu" diyor..

Bir de bu hafta sonu ilk sahne gösterisini sergiledi.. Bol bol ağlattılar bizi.. Ben çocuğumun büyüdüğünü o an anladım, sanırım... Gözlerimden yaşlar süzülüyor her izlediğimde..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder