Pazartesi, Kasım 12, 2012

Günler geçiyor hem de çok hızlı

Aklım bulanık..Zaman aklımdaki işlerin hiçbirine yetmiyor.

Bora ile daha çok zaman geçirme kaygısı yaşıyorum.Sanki geçirdiğimiz zaman yetmiyor gibi...

Kendim için bir şeyler yapmak istiyorum.Bana ait sadece kendim için... Gün içinde sabah akşama kadar bir sürü zamanım var derken bir de bakıyorum Bora'nın servisi gelmek üzere..Ve gün sonunda ben yine kendim için hiç bir şey yapmamış oluyorum..

Bora evdeyken sürekli onunla oyunlar oynuyoruz..Artık oyunlar daha zevkli.Araba sürmek beni pek cezbetmiyordu da :(
Şimdi oynadığımız oyunlar, hayvan resimleri ile tombala , kutu oyunları (zar atıp ilerlemeli),domino,jenga ile kule yapma. Bunlardan bende keyif alıyorum.Bu durum bile Bora'yı daha fazla mutlu ediyor..Mutluluğunu da çok daha güzel belli ediyor artık.

Sebze yemeyen oğlum,okuldaki öğretmeni sayesinde sebzelere adım adım geçiş yapıyor. Evde sebze olduğunda "ben okulda yedim.evde yememe gerek yok" diyordu..İki akşamdır sevdiği yemeğin yanına bir kaşıklık sebze koyuyorum.Hiç itiraz etmiyor. İnşallah adım adım sebzeyi de yemek içine katabiliriz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder