Çarşamba, Şubat 06, 2008

7hafta + 1 Gün (02/02/2008)

Meleğim bugün 02/02/2008 yani annenin doğum günü.... Hayatımdaki en güzel hediyesin... O yüzden bu doğum günümde babandan bana hediye almamasını istedim.. Hediyem sadece sensin..Minik kalp atışların:))))

7 Hafta + 2 Gün (03/02/2008)

Meleğim bugün anneannen, teyzoşun ve İ.. abin geldiler... Bebek olan sensin miniğim ama annem buradayken ben kendimi bebek gibi hissettim.. Biraz kilo vermiştim.Ama evde güzel yemekler yapılmaya başlandı..Ve benim ne midem bulantım kaldı ne de halsizliğim...Allah anneanneni başımızdan eksik etmesin miniğim..

7 Hafta + 3 Gün (04/02/2008)

Bugün anneannen ve teyzen evi bir güzel silip süpürdüler... Ne zamandır böyle büyük bir temizlik olmamıştı evde... Her yer tertemiz oldu... Saolsunlar onlar yapmasa ben öyle büyük temizlik falan yapamazdım..Güzel yemeklere devam ediyoruz...

7 Hafta + 4 Gün (05/02/2008)

Meleğim bu gün günlerden Salı... Yani pazar günümüz.. Salı pazarının her noktasını gezdik.. Ben biraz yoruldum.Bir de insanlar çok dikkatsiz... Kaç kişi önüne bakmadan yürüyor..Tabi bunların birkaçı da bana birkaç darbede bulundular.. Neyse ki bu günüde kazasız atlattık..Senin için ciciler baktık ama daha çok erken önümüzde sana ciciler almak için çok zamanımız olacak inşallahh

7 Hafta + 5 Gün (06/02/2008)

Meleğim yine evde yanlız kaldık... Herkes evlerine gitti..Ne güzeldi evde kalabalık olmak..Sofraya kalabalık oturmak.. Sabah bir sürü kişiye günaydın demek...Sende bende birkaç gündür birazcık yorulduk..Artık dinlenme zamanı melelğim.. Yine kitaplarımız ve biz varız.. Akşamları da babişimiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder