Pazar, Şubat 17, 2008

9 Hafta 2 gün

9Hafta + 2 Gün

Meleğim merhaba
Bugün karlı bir İstanbul sabahına uyandık...Dışarısı da çok soğuktu...Karşımızdaki okulun bahçesinde çocuklar kardan adam yapıyorlardı.. Sende geldiğinde annecim biraz da büyüyünce bizde seninle kardan adam yapacağız...Baban bunu sabırsızlıkla bekliyor. :)))
Miniğim baban evde çok sıkıldı..dışarıya yürüyüşe çıkıyordu.Dışarısı çok soğuk ben gitmedim.Ve gelirken bana bir "Sürpriz getir" dedim. Ben yiyecek bir şeyler bekliyordum ya da gazete alır diye düşünüyordum.....
Bana aşağıdaki sürprizi getirdi miniğim....Seni çoookkk Seviyorummm


8 Hafta + 6 Gün

Bugün günlerden 14/02 yani nedir meleğim??? Bugün "Sevgililer Günü" dedikleri hediye alma ve verme günü...Miniğim babişle anlaşmıştık hediye yok diye ama o dayanamamış almış :)))))
Ben birkaç gündür bulantı ve kusmalarla geçiriyordum.dışarıya da çıkamadım bir hafta boyunca.. Evde yatıyorum, baban bana moral olsun diye hediye almış.Sürpriz yapmış bana :))) Seni çok seviyorumm AŞKİTOMMMMM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder