Cuma, Eylül 12, 2008

ŞAFAK 3

06/09/2008

Son NST miz bitti... Birazcık sancımız çıktı.. Ben çok fazla farketmesemde.. Oğluşum da ultrasonda 4082gr ve 50cm çıktı.. Son aylarda pek bir büyüdü oğluşum..Maşallahhh
Doktorumuz 3600-3700 gr olur dünyaya geldiğinde diyor... Sağlıklı olsun da gerisi herşey boş..

12/09/2008

Oğluşuma kavuşmama son 3 gün........

Annem , kardeşim ve eşim yanımdalar... Bugün babamda geliyor....
Acayip duygusal oldum...Ne görsem ağlıyorum... Oğluşumu düşünüyorum ağlıyorum..Seviniyorum yine ağlıyorum..
Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallahh
Bora halen karnımda fıkır fıkır... son günler bebeklerin hareketleri azalır diyorlar bizimkinde daha hiç bir yavaşlama yok... Göbeğim sayesinde su dolu balon gibi.. bir o yana bir bu yana.... :)))))) Artık o da sabırsızlanıyor galiba yanımıza gelmek için...
Evimiz temizlendi paklandı... Hastane çantamız kapımızın önünde duruyor.. Bora nın yatağı hazır.. Benim için güzel güzel pike takımları ütülendi... şimdiden difriz pratik yemeklerle dolduruldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder