Pazar, Ağustos 31, 2008

37 Hafta + 2 Gün

anneciğim dün ikinci NST olayımızı da yaşadık..

30 Ağustos sebebiyle doktorumuzun polikilinikte olmadığını ama nöbetçi doktorlarının olduğunu söylediler hastaneden.. Neyse biz NST ye girelim de doktorumuza sonra gösteririz sonuçları dedik.. İşlemleri yaptırdık ve beni "Doğumhane" ye yönlendirdiler... Acayip tırstım.... Kocamı kapının dışına bırakıp tek başıma doğumhaneye girdim.. İçeriye girmemle inleyen kadınların sesini duymam bir oldu.. Elim ayağım buz kesti... Beni sancı çeken bir kadınla aynı odaya yatırdılar..Ve nst ye başladılar.. Bora m benim stres ve heyecanımdan kıpır kıpır oynadı.. İçeride olduğumu zaman boyunca kendimi tek başına ve aciz hissettim... :((((
Neyseki çok geçmeden kendi doktorumu gördüm doğumhanede... Hemen yanıma geldi..sıcacık gülümsemesi bile yetti rahatlamama.... sonucunu alınca ben seni göreceğim dedi... Ve sonucumla birlikte onun odasında ultrasona girdim.. Aslında bugün hasta kontrolu yapmıyordu ama benimle ilgilendi...
Bora beyimiz için bu çocuk çok hareketli ve yaramaz olacak dedi.. Bora içimde kıpır kıpırdı.. bir de baktık ki Bora nın kilosu ultrason ölçümüne göre 3500gr ı gösteriyor..Ama doktorumuz 3100gr dedi...Yanılma payı yüksek olabilir dedi..
Çok sağlıklıydı.. Allaha şükür.... Sezeryan tarihimiz de büyük olasılıkla 15 Eylül.... haftaya c.tesi yine NST olayımız olacak.... ŞAFAK 15

Bugün de kocişle birlikte evde mutfak ve banyoyu boyadık.. Maşallahım var.. Hiç son ayındaki ağırlaşan kadınlardan değilim... Boya bile yapabiliyorum.. Maşalllahh bana.... Bu hafta içinde halılarımızı ve koltuklarımızıda tek tek yıkamak istiyorum..Hem kendimi çok yormadan hem de yavaş yavaş işler bitmiş olur.. Annem ve kardeşim de haftasonuna doğru gelecekler.. Kardeşimin üniversite kayıtları bu hafta olacak...Onları bitirip bize gelecekler...

1 yorum: