Perşembe, Ağustos 28, 2008

36 Hafta + 6 Gün

Günler hep böyle uzun muydu yoksa bana mı uzun gelmeye başladı.....

Sayılı günlerim kaldı oğluşuma kavuşmama... Arada sancılar yokluyor ve benim ödüm kopuyor vakitsiz mi gelecek yoksa diye... Bir yandan gelsin artık diyorum ama bir yanım sağlıkla vaktinde gelsin diyor...

Sancı dedikleri şeyler de acaba benim yaşadıklarım mı?? Akşam kociş acaba gaz sancısı mı dedi... Kafam karıştı... Akşamları karnım taş gibi oluyor ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum... Hele bir de üstüne Bora m ahtapot gibi hareket ettikçe içimde daha da dayanılmaz bir durum oluyor... yürüyünce biraz hafifliyor..

Belki de son günlerde kendimi biraz fazla yordum... Kalorifer peteklerini sildim.Kapıları sildim..Temizliğin ucunu biraz fazla kaçırdım galiba... Onların yorgunluğu da çıkıyor olabilir mi ?????

Cumartesi yine NST olayımız var.. Bu sefer inşallah doktorumuz kesin bir tarih verir de beni bu sıkıntılı durumdan kurtarır..Belirsizlik , plansızlık beni çok yoruyor... Tabi bir de doktorum bana tarih versede bizim veletin bu tarihe uyup uymayacağı da belli değil :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder