Salı, Ağustos 12, 2008

Günlük Hallerimiz

Geçen cumartesi günü başka bir doktora gittik.. Doğum için hastane araştırıyoruz.. Bu gittiğim hastane bana hem temiz , personeli çok alakalı ve yeni doktorumuzda gayet sıcak ve samimi geldi...Bu arada Bora beyimiz 2071gr (34+1) ve boyumuzda yaklaşık 48cmdi.. kilomuz bana biraz az gibi geldi ama sağlıklı olsun da gerisi boş... Maşallah oğlumaaa maşallahhh
İlk doktorumuz da iyiydi..Ama bize önerdiği hastaneler bizim için çok fazla fiyat istiyorlardı.. Sezeryan için 3750 ytl dediler.. Bir de doktorumuzu götürmek için ona da bir miktar para verilecek..Babişi baya bir zora sokacaktık..
Ve açıkcası bana o kadar fazla para vermek gereksiz gibi geliyor.. O kadar parayı alınca beni sancısız hiç ağrı sızı olmadan mı doğurtacaklar ??? Hayır her hastanede uygulana prosedürler uygulanacak... Kalacağım odanın da süper lüks bir otel odası kıvamında olmasına gerek yok...Zaten Allah ın izniyle oğlumu sağlıkla kucağıma alayım da gerisi benim için boş.. Odayı bile gözüm görmeyecektir eminim...
Teyzoşu gönderdik dün...O buradayken her işimiz halletti saolsun.. Artık annen eğilip doğrulamıyor çünkü.. O buradayken gezme işini baya bir abartmıştım..bir çıktım mı dışarıya 6 saatten önce durmuyordum..Maşallah diyim.. Hiç hamileliğin son ayında gibi değilim.. İnşallahh bunların doğumdan sonra toparlanmama faydası olur.. O zamanda böyle hareketli olurum da çabuk kendime gelirim...
Cumartesi sabahı doktordan çıktıktan sonra Yakacık Aydos da çok güzel bir kahvaltı ettik.. Babiş teyzoş ben veee senn.... Çok fazla acıkmışız.. Artık ben yemek yerken baban bizi izliyor.. Performansıma hayran kalıyormuş..günlerce aç bırakılmış gibi saldırıyorum yemeklere... Ama karnımız aç değil mi annecim ???
Sonra da Kartal da M1 diye çok reklamı yapılan outlet merkezine gidelim dedik.Acayip hayal kırıklığına uğradım.. Kadıköy Bahariye de bile daha çok outlet mağaza var.. 3-5 dükkan var sadece..
Pazar günü de kendimizi attık sokaklara Merter e gidelim diye.. Önce kadıköyden Eminönüde geçtik.. Ordan Tramvayla Aksaray tarafına ve ordan da Metro ile Mertere.. orası da benim için tam bir fiyaskoydu.. Salı pazarı 5 basar Mertere... Gidişimiz ve dönüşümüz tam 4 saat sürdü.. Aradaki oyalanmaları saymıyorum.Sadece yolda geçen süremiz.. Böyle olacağını bilseydim Maşukiyeyi tercih ederdim.. Uzun yol yapmayalım diye orayı hep erteliyoruz..Ama şehir içinde hem de ayakta yaptığım 2 aatlik yolculuktan sonra Maşukiye gözüme yakın gelmeye başladı.. Arabayla 1 saatte orda olurduk.. Kısmet artık Oğlumuzla oraya gitmeye inşallahh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder