Çarşamba, Ağustos 20, 2008

Hastane Çantamız

Yavaş yavaş hastane çantamı hazırlamaya başladım.. Gerçi herşey Bora nın yatağının üzerinde toplu halde duruyordu ama ben korkumdan (sanki çanta hazır olunca oğlum hemen gelecekmiş gibi ) bir türlü çantayı toparlayamamıştım.. Yanıma aldıklarım biraz fazla gibi ama hastanemiz evimize biraz uzak olacak.. Eksik olmasındansa fazla olsun kullanılmasın eve getiririz..

Kendim için

2 Gecelik ( özellikle pahalı alma denildi tecrübeliler tarafından)
1 Pijama
1 Sabahlık
2 Çorap
Terlik
Bol miktarda çamaşır ( ben tek kullanımlık olanlardan aldım.Umarım daha iyi olur )
Diş fırçası ve macun
Sabun ( hastanede vardır ama ben ne olur ne olmaz bir tane aldım)
Kağıt Havlu
Tarak
Küçük el aynası
Makyaj Malzemesi ( allık , rimel ve dudak parlatıcısı)
Hijyenik Ped ve Yatak koruyucu Ped ( hastane de veriyormuş ama tedbirli olmakta fayda var)
2 Emzirme Sütyeni
Göğüs ucu kremi
Silikon göğüs uçları
Kirli çamaşır torbası
1 Paket Pamuk
Kırmızı Kurdele ( Lohusanın olmazsa olmazı)
Süt Pompası
Nazar boncuğu ( kendime ve bebişime)
Göğüs Pedi
Rezene Çayı ( Sezeryandan sonra Gaz problemi olursa diye )
Deodorant özellikle yanıma almayacağım..Bebeğim sadece benim ten kokumu duysun.. Kimyasal koklamasın.. Bana daha kolay alışsın.. İnşallah süt üretimi de gecikmeden başlar vücudum da da süt kokusu ve anneciğinin ten kokusunu duyarak kendisini daha güvende hisseder..

Kamera
Yedek piiler
Şarj cihazı
Cep Telefonu ve Şarjı
1 Kutu çikolata ( ben Lokum düşünüyorum..Çünkü ben lokumu daha çok seviyorum :)) )



Bebeğim için

1 paket yenidoğan bez ( hastane veriyormuş ama benim fazla aldıklarımdan)
Hastane Çıkışı 10'lu takımlardan
2 Uzun kollu body
1 Tulum ( hastane çıkışnda da var ama yedek olsun )
Hastane çıkışı 5'li Takım
3 Çorap
1 Yenidoğan penye yelek
1 Penye battaniye ( hast. Çıkışnda da 1 Tane var.Ama en az 2 olsun dediler tecrübeli anneler)
5 Yumuşak ağız mendili
Emzik ( kullanmaması taraftarıyım.Acil durum için )
1 Biberon
Pişik Kremi ( daha gerekli olmaz belki ama olsun benim yanımda bulunsun ;) )
Oto Koltuğu
1 paket Uni Baby Yeni doğan Islak Mendil



Bunlar yeter de artar bile herhalde 2 günlük hastane maceramıza....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder