Salı, Ağustos 12, 2008

Şafak 38 :)))

Zamanımız da iyice azalıyor... Artık geriye sayıyoruz.. Bir yanım üç buçuk atıyor doğumdan korkuyorum , bir yanım acayip heyecanlı oğlumu kucağıma alacağım mis kokusunu duyacağım, bir yanım bebeğime nasıl bakacağım stresi yaşıyor, bir yanım doğumdan sonra yaşayacağım ağrıları düşünüyor... Ayyyy kaç parça oldum. :)))

En çok oğlumun içimdeki hareketlerini özlüycem.Hıçkırıklarını , tekmelerini , poposunun hareketlerini.....

Doğacağın günü de sabırsızlıkla bekliyorum... Bana o kadar çok şey öğrettin ki Bora.. Anneciğin için sen çok özel bir deneyim ve hayatının en özel anısın.. Yediğim şeylerin hangisinin ne faydası olduğunu öğrendim.. Senin dünyaya gelmeni planladığımız ilk günden beri sağlıklı beslenmeye özen gösterdim..Senin varlığını öğrendiğim günden beri de sana zarar verecek diye yolda sigara içen insanların yanından geçerken nefesimi tutuyorum.. Cadde de çok derin nefes almıyorum ki ekzoz gazları sana ulaşmasın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder