Cuma, Ağustos 15, 2008

35 HAFTA

Oğluşum bugün tam 35 haftalık bir bebeksin... Dünyaya gelmene daha 4 haftan var.. Artık anneciğinin karnı kocaman oldu.Tabi bu koca göbişi yapan senin vücudun..Sende büyüyorsun ki benim göbiş de büyüyor.. gideceğimiz yere benden 2 sn önce varıyor.. :))))
Akşamları hafif hafif ağrılarım oluyor.. Bazan bunlar beni korkutuyor.. Acaba erken mi gelecek Bora Bey imiz diye düşünüyorum... Aman anneciğim sağlıkla zamanında gel inşallahh... Daha zayıfsın biraz daha kilo almanı diliyorum.. Bugünlerde babişle aramızdaki yegane konu sensin..Ben haftada şu kadar alsa 3 kilo olur mu diye hesaplar yapıyorum.. Ama aklım o kadar havadaki hesapalrım bile doğru çıkmıyor..Baban her seferinde düzeltiyor yaptığım hesabı.. Tahminimizce 3 ya da 3 kilo100 gram dünyaya geleceksin... Baban hep kendisi gibi iri bir bebek olmadandan korkuyordu... Ama Allaha şükür sen gayet sağlıklı bir şekilde büyüyorsun.. Bugüne kadar hiç bir sağlık problemi yaşatmadın annene... Acı da çektirmedin.. teşekkür ederim oğluşum sana.....
Akşamları baban seninle konuşuyor.. Sen de her seferinde onun konuştuğu taraftan hareket edip onu çok mutlu ediyorsun.. Gözlerindeki mutluluğu görmek çok güzel oluyor.. :)))) Akşam 9 gibi acayip hareketleniyorsun..Galiba geceleri seven ve gece uyanık olan bir çocuk olacaksın.. Senin hareketlerini hissettikçe gözlerimden yaşlar akıyor.. Allaha şükrediyorum.. Bu güzel duyguyu bana yaşattığı için..
Havalar acayip sıcak gidiyor... Evde çok fazla bunalıyorum.Normalde terlemeyen biriydim ama seninle bir bütün olduğumdan beri sırılsıklam terliyorum.. benim huyumu suyumu değiştirdin bebeğim...
Bugün teyzenin Öss yerleştirme sonuçları açıklandı.. Afyon da dış ticaret bölümünü kazanmış.. Tebrik ediyoruz teyzoşumuzu da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder