Salı, Ağustos 05, 2008

Anne Olmak:

Kimin yazdığını bilmediğim internette denk geldiğim bir yazı....

Eğer sen olmasaydın minik bebeğim:

*Topuksuz ayakkabilarla da şık olunabilecegini bilmeyecektim.

*Hamileligim esnasinda 80'li kilolara kadar çikip kendi çapimda ilk defa bir alanda rekorumu kıramayacaktim.

*O küçücük ellerle renkli kartonlardan yapilmis bir kâgit parçasinin bu kadar degerli olabilecegini ögrenemeyecektim.

*Kan yapsin diye danadili haslayip üzerine yumurta kırıp agzının tadina da uysun diye çikolatalı pudingle karistirmak gibi yaraticiligin sinirlarini zorlayan tarifler kesfedemeyecektim hiç.

*Su almak için elimde kumanda ile buzdolabini açtigimda kumandayi buzdolabina koyacak kadar ya da evden çikarken telsiz telefonu çantama atacak kadar kendimden geçmeyecektim.

*Birinin cani yandiginda ötekinin bu acıyı hissedebilmesinin sadece ikiz kardeslerde oldugunu sanacaktim.

*Sabahin köründe gözü kapali mutfaga kadar gidip, süt isitip yine gözü kapali dönme yetenegini kazanamayacaktim.

*Üzümün çekirdeklerini tek tek çıkarmak için insanüstü bir ugrasa asla girmeyecektim.

*Bir insanın gaz çikarmasi beni bu kadar mutlu edemeyecekti.

*Büyüdügünde arkadaslarinla birlikte partilerde Süper Anne olarak eglenmeyi hayal edemeyecektim.

*Babanla belki daha az kavga edecek ama sevginin evlat denilen baska bir boyutuna giremeyecektik.

*Sevginin böylesine karsiliksiz olanını hiç tadamayacaktim.

*Telassiz sevismenin hayalini kuramayacaktim.

*Annemi bu kadar çok sevdigimi anlamayacaktim.

*Annesinden zorla ayirdilar diye "Uçan Fil Dumbo!" çizgi filminde bögürerek aglamayacaktim.

*Geceleri kesintisiz uyuyacak, hafta sonunda sabahlari istedigim saatte kalkacaktim ama uyandigimda yanagima konmus minik ellerin sicakligi isitmayacakti yüregimi.

*Çantamda sürekli bisküvi, ıslak mendil, bir adet oyuncak, düser bir yerin kanar diye ayicikli yara bandi tasimayacaktim.

*Acıyı geçiren öpücügün gücüne inanmayacaktim.

*38,5 derece ates beni de yakip kavurmayacakti.

*Yagmur sonrasi çamurlu sularda ziplamanin keyfine varamayacak, sen bir lokma daha fazla yiyesin diye kalabaligin ortasinda kafamda peçete dansi yapmayacaktim.

*Sen olmasaydin eger yasamin karmasikligini unutup tekrar basit yasamayi ögrenemeyecektim.

*Sen olmasaydin eger ben asla "anne" olmayacaktim.

*Bir çocuk dogdugu anda, bir anne dogarmıs... Bu lafin dogruluguna inanmayacaktım!
(Alıntı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder