Cuma, Ekim 31, 2008

1 AY 2 HAFTA 2 GÜN

Bir hafta önce doktor kontrolumuz vardı...

Bora beyimiz mama ve anne sütü alıyor.. Bu yüzden kilo artışımız çok hızlı oluyor..
gün içinde yediklerinin 3 de 1 ancak anne sütü oluyor.. Gerisi mama... Üzülüyorum keşke daha çok sütüm olsa da sadece anne sütü ile beslensin büyüsün isterdim.. Sütü arttırıcı neler varsa yemeye çalışıyorum..Ama ancak bu kadar oluyor..

Kilosu 5300gr boyumuz da 54.5cm di... Boyu da doğduğunda 46cm di baya büyüdü oğluş...

Ama benim ileri de kilo problemi yaşaması konusunda endişelerim çok fazla oluncA doktorumuz mamayı az verip üzerine bitki çayları ile mideyi dolduralım dedi.. Ama arkasından da pek başarılı olamayacaksınız dedi.. Aç olacak ve ağlayacak dedi.. elimizden geleni yapıyoruz...

Gaz sorunumuz giderek şiddetini arttırıyor..Yanlız akşamları değil gün içinde de şiddetli geliyor... Umarım bu sıkıntılı günlerimizde en kısa zamanda geride kalıp bir anı olurlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder