Salı, Ekim 14, 2008

Günler günleri kovalıyor.... Daha öncede 24 saat bu kadar kısa mıydı?? :))))

Annem halen bizimle birlikte o yüzden biraz daha rahatım.. Çok fazla yorulmuyorum..

Göğüs uçlarım yara oldular.. Bir ay dır da geçmek bilmedi... bir de üstüne Bora nın ağzında pamukçuk oldu..Karbonatlı suyla siliyoruz.Bora nın ağzı temizleniyor gibi oluyor sonra yineliyor.. Yarın sağlık ocağına gideceğiz..Ordaki hemşirelere de bir danışacağız bakalım inşallah işe yarar bir tavsiyede bulunurlar..
Emzirmek benim için işkenceye dönüşecek gibi.. Azmediyorum acıya dayanayım diyorum ama sinirlerim harap oluyor.. Bende artık süt sağma pompası ile sütümü sağıp biberonla besliyorum oğlumu..Ben Aventin Manuel pompasını kullanıyorum ve çok da memnunum..

Bora yarın 1 aylık olacak.. Bu yüzden de yarın sağlık ocağına gideceğiz.. Hem büyüme gelişimine bakılacak kilo boy kontrolü yapılacak hem de doğumda yapılan Hepatit B nin ikinci dozu yapılacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder