Cuma, Ocak 16, 2009

4. AY KONTROLÜMÜZ

Bugün yine doktor teyzedeydik..

Bora beyler 8600gr ve 66.5cm olmuş.. Gelişimi,kilo ve boyu gayet iyi dedi doktorumuz.. Aslında standartlara göre fazla ama Bora nın kendi çizdiği grafiğe göre gayet iyi...

Kafamda bir sürü soru vardı.. Hepsine cevap aldım...Hepsi Ek gıda konusunda...

Bora nın bu ay içinde oyuncağını kavraması ve tutması beklenecekmiş.. Bora birkaç gündür zaten neyi yakalarsa tutuyor.. Hatta saçlarımı bile..

diş etleri çok kaşınıyor..Bu yüzden arada elimi güzelce antibakteriyel sabunla yıkayıp parmağımı ağzına sokuyorum.. O kadar sinirli ısırıyor ki.. Dişleri olsa sanki koparacak.. Arada da eline diş kaşıyıcısını veriyorum..Ve ağzına almasına yardım ediyorum..Arada kendi de ağzına denk getirebiliyor..

Odada yanlız kalmak istemiyor.. Mama sandalyesinde kemerini bağladığımda daha söylenmeye başlıyor.. ama kemeri bağlamassam biliyor ki etrafındayım..

Agu lar iyice artmış durumda..

Bir haftadır favori şarkımız "Mini mini bir kuş donmuştu..Pencereme konmuştu..Aldım onu içeriye.cik cik cik cik ötsün diye.Pır pır ederken canlandı..Ellerim bak boş kaldı."
Bunu ağlarken bile duysa hemen susup yüzüme gülümsüyor.. gün içinde bazı günler 100e yakın söylüyorumdur..

En büyük eğlencesi akşamları babası geldiğinde onunla oynamak.. bizim oğlan öyle uzaktan sevilmeyi anlamıyor illa ki sıkıştıracaksın mıncıklayacaksın.. Babamızda onu her akşam mıncıklayıp sıkıştırıyor.. Masajlar yapıyor..Tabi bizim paşa bunlardan yarım saat sonra gözler kıpkırmızı uykulu oluyor..Sonra baş rol annenin... bora yı uyutuyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder