Pazartesi, Ocak 05, 2009

Yeni yıla çok hızlı başladık

Günler su gibi akıyor...
Ve sanki ben geri de kalıyorum...

Bugünlerde tek konumuz Bora.. "Bora acaba az mı yedi çok mu??"ya da "Bora bugün kaka yaptı mı?" eşimle fiks konularımız bunlar.İki buçuk aylık olduğunda günde 1000cc hatta biraz fazla mama yerdi.Bir aydan fazla zamandır da günde sadece 900cc içiyor.Ama bunu o istemiyor biz miktarı sınırladığımız için az içiyor. Aç gibi görünmüyor ama önceki yemesine göre çok az.Tabi bu arada cüssemizde büyüdü..10 gün sonra doktor kontrolumuz var..Bir de doktorumuzla konuşacağız..Bu arada daha az mama alıyor ama kilo alımı yine hızlı..Ayda 800gr alması gerekiyormuş bu zamanlarda ama bizim oğlan bence daha şimdiden bir kiloyu geçti..

Bora ya bugünlerde farklı tatlara alışması kolay olsun diye meyve ve yoğurt tattırıyoruz..Benim evde mayaladığım yoğurtlar pek hoşuna gitmedi beyfendinin.Kendisi hazır katı yoğuttan yana kullanıyor seçim hakkını..
Ama azimliyim ev yapımı anne yoğurduna alışacak.. Bir de bizim garip oğlan tatlı elmaları da sevmedi..Ekşi yeşil elmayı seviyoruz..Çocuk dediğin tatlı sever yok bizimki illa ki diğer bebeklerden farklı olacak..Marjinal oğlum benim...
Bir elma dilimini cam rende ile rendeleyip bir de beyaz tülbent ile suyunu çıkarıyorum ve öyle veriyorum..Metal rendeler besinde vitaminlerin değer kaybına neden oluyormuş..

Geceleri 1 den önce uyumayan Bora şimdi saat 9 u zor ediyor.. 9 dedin mi yatağında olmalı , pijamasını giymeli ve Kolik müziği açılmalı.. Yoksa çok sinirleniyor.. Eğer o gece banyo da yaptırdıysak 20:30 da uyuyor.. Bu benim de çok işime geliyor..Kendime zamanım kalıyor ve tabi ev işlerine de..

Bugün kendi sesini keşfetti.. Çığlıklar atıp ses çıkarabilmenin zevki ile etrafa gülücükler saçıyor ve daha da gaza gelip daha fazla çığlık atıyor..

Bugün biraz da huzursuzluk yaptı öğleden sonra..Acaba dişler mi rahatsız etmeye başladı diye düşünüyorum... Üst damağında köpek dişlerinin yeri sanki biraz kabarık ve diş eti beyazlamış gibi.. Bana da öyle geliyor olabilir daha önce hiç bu kadar ayrıntılı incelememiştim oğlumun ağzını :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder