Cuma, Şubat 13, 2009

Gecikmiş Yazılar

Bursa da günlerimiz çok yoğun bir o kadar da eğlenceli ve yorucu geçti..
Bora tüm kuzenleriyle görüştü.. Evde bir sürü çocuk ve büyükle beraber oldu.. Çocuklardan çığlık atmayı öğrendi..Daha bir hareketlendi..Ellerini daha iyi kullanmaya başladı.. Annesinin doğum gününü kutladı.. Benim için çok güzel bir anı oldu..Oğlum ,kocam ve ailemle ilk doğum günüm... Resimlerde ben perişan bir haldeyim ama olsun.. Bu yıl 2 kez doğum günü kutladım.. Eskişehir de de bana sürpriz kutlama yaptılar.. Çok şanslı bereketli başaldı bu yıl.İnşallah böyle de devam eder..
Çocukların çoğu hastaydı ama Maşallah benim Bora m onlardan hiç hastalık almadı.. İlk haftasonu pazar günü Eskişehir e Nagi ve Karabiber lerde geçirdik..Karabiber artık kullanmadığı park yatağını kardeşi Bora ya verdi..Çünkü Defnoş artık büyüdü... :)))
Eskişehir de diş etlerinin beyazlayıp dişlerin iyice belirginleştiğini farkettim..Artık dişlerimiz geliyor yuppiiii dedik.. Başımıza geleceklerden habersiz.. Zor günler bizi bekliyormuş meğer ama olsun inci gibi dizilsin ağzımıza dişlerimiz herşeye katlanırız biz..

Haftasonu Zerhan bizi Bursa da bırakıp İstanbul a döndü..Biz de tüm kuzenler bir arada ohhh sefamız olsun kabul günleri yaptık.Pastalar börekler ohhhh :)))
Hafta bitince cuma günü babamız geldi..Haftasonunu Bursa da Bota.nik Park da yürüyüş ve akşam terasda mangalla bitirdik..

Evimize döndük..Ben bir haftadır eve yerleşmeye çalışıyorum..Küçük odamız kuruyacak ve ütülenecek çamaşırlarla dolu..

Bora da biraz huzursuz ve sürekli ilgi istiyor..Sanırım Bursa da ilgiye alıştı.. Şimdi ben başka işle meşgul olunca beyfendi bozuluyor.Dişlerimizde bizi zorluyor.Mızmızlanıyoruz..

Dün biraz ateşi var gibiydi..37 derece ve 37.2 ölçüyordum.. Uzun sürmüyordu Allah tan.Arada ıhlamur vererek rahatlattım biraz Borayı.. İlaçları sürekli her olayda kullanma taraftarı değilim..

Bugün sabah doktor randevumuz vardı.. Özlem teyzemiz çalıştığı hastaneyi bırakmış bir de üstüne üstlük şehir değiştirmiş..Yani çok sevdiğimiz doktorumuzu kaybettik.. Yeni doktor arayışı yine başlıyor.. Bugün aynı hastanenin diğer doktoru ile görüştük.. Pek memnun kalmasak da kontrolleri aksatmak yok..

Bora beyimiz 9300 gr ve 68cm olmuş.. Maşallahh maşallahh 41 kere oğluma..

doktor beyimiz verdiğimiz mama miktarını azaltmamızı söyledi..4 saatte bir 150cc alıyor değince az alıyormuş diyor.. Ben anlamadım zaten ben şimdi bu çocuğa az mı mama veriyorum çok mu???
En iyisi bugüne kadar kurduğum düzende devam etmek.. Ateşi içinde meğer ateş 37.5 i geçtiğinde ateşi var denirmiş.. Ben evhamlanmışım sadece.. Hiç bir enfeksiyon belirtisi yokmuş Allaha şükür... Sanırım dişlerden oluyor böyle... Bu arada her olayı dişlere bağlıyoruz.günah keçisi dişler :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder