Pazartesi, Şubat 23, 2009

Gelişmelerrr :)))))

Aldığımız yeni kitapları okumaya başladım..
Okudukça kendimi daha da sevmeye :))))) Doğru yolda ilerliyormuşum ilk günden berii.. Tabi ufak tefek sapmalarımız varmış..

Şu blog dünyasında çok met edilen kitabı okuyorum.. Bebeklerin rutinlerinden bahsediyor.. Ben ufak tefek sapmalarla doğru yolda ilerliyorum.. Artık ufak tefek olayları da yoluna sokmak için çabalamaya başladım..

Kitaptaki ilk öneri bebeğinizin gününü takip edin diyor.. Ben zaten bunu Bora doğduğundan beri yapıyordum.. Mama saatleri kaç cc aldığı , ne kadar uyuduğu hangi sıra ile bunlaı yaptığı...
Hatta doktor kontrollerimize de bu notlarla gidince , bunu gören doktorlar bana garip garip bakmıştı ama ben onlara aldırmadan bebeğimi tanımaya çalıştım.. Ve bence mükafatını da alıyorum.. Allaha şükür Bora hiçbir zaman zor bir bebek olmadı.. Her zaman düzenli ve huzurlu bir bebekti çünkü biz onu iyi tanımıştık.. Ve takip etmiştik..
Tra.cy nin önerileri yemek , aktivite , uyku ve bana kalan zaman şeklindeydi.. Benim uyguladığım yol da yemek uyku aktivite ( karnı acıksın ki daha iyi yemek yesin diye düşünüyordum)... Bugünlerde yemek aktivite uyku moduna doğru geçiş yapma aşamasındayız...

Bebeğinizle konuşun..Bebeğinizin yüzüne değil diye yazıyor... Evet Bora sürekli gözlerimizin içine bakarak konuşmak istiyor.. Ve ancak bize o zaman tepki veriyor.. Çocuk haklı tabi gözlerine bakmazsan kime konuştuğunu nerden anlasın :))))

Bora bugünlerde konuşma aktivitelerini iyice coşturdu..
ayyyyyy : Bunu sevinince yapıyor..
eyyyyyyy: ağlamaya hazırlanıyorum.. uykum var demek istiyor..
heeeeedii : bişiler yapmamızı istediğinde.. Genelde mama sandalyesinde canı sıkıldığındaa kollarını uzatıp elleri ile bize ulaşmaya çalışıyor...
Uykusu geldiğinde yastığa doğru ellerini uzatıyor..

Dönme işini daha beceremiyoruz.. ama çok yakında o da olacak gibi.. Çünkü yanında bulunan eşyalara uzanmaya çalışırken dönecek gibi oluyor..Bunda Nagi teyzenin verdiği park yatağın oyun halısının etkisi çok büyük.. Teşekkür ediyorumm tekrarr

Evin içinde artık Bora da varlığını hissettiriyor..Eskiden nereye koyarsak orda sessiz sakin yatan bir eşya gibiydi.. Ama artık sürekli çığlıklar atıyor.. Sesler çıkarıyor.. Bende varımm artık bu ailenin bir bireyiyim diyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder