Cuma, Kasım 05, 2010

Güle güle hastalık ve hoşgeldin güzel günler

Hastalıklar ne yazık ki yakamızı kolay kolay bırakmadılar..

Bora neredeyse 10 gün hasta geçirdi..Sonra Bora da bitti bende başladı..Ben 3. günde toparladım..Hoopp bir de baktık ki Baba bu sefer boğaz ağrısı çekiyor ardından öksürük...

Hasta olduğu günlerde evde takılan oğlum çok sıkıldı..Gerçekten çok sıkıldı..Okulun tadını evde bulamadı..Evde okuldaki kadar eğlendiremedik bizim oğlanı.. Onunla okuduğumuz kitaplarında okul kelimesini söylememle birlikte bizimki koşarak kapıya gidiyor ve ardından bir posta ağlıyordu.."okul" yasaklı kelime ilan edildi evde.. :))

Okulu bu kadar çok seviyor olması çok hoşuma gidiyor.. Devam ettiği okuldan da çok memnunuz..Öğretmenleri , idarecileri ve psikologları süper ... Bu hafta okul psikologları ile görüşmeye gittik..İlk kez karşılaştık kendisiyle..O Bora yı yeterince tanımış.. Bize Bora'yı değil de bizi anlatıyor gibi geldi..
Çok iyi gözlemlemiş,Çok iyi analiz etmiş.. Hatta kendisi gözümün içine bakıp benim bile daha önce kendime itiraf etmeye çekindiğim , hep gerilere ötelediğim duygularımı bile gördü..Buldu çıkardı.. 2 gündür bende kendimi düşünüyorum bu duygular nereden kaynaklanıyor nerede diye.. Buldum..Bulduğumdan beri de kendimi daha hafif hissediyorum.İçimi sıkan o boğucu duygularım gitti sanki..

Bora her sabah gülücüklerle evden ayrılıyor..Okula gidiyor çünkü.. Babası ile birlikte sabahları gidiyorlar..Bana öpücük veriyor el sallıyor arabada..

Öğlen ben gidip alıyorum..Okuldan ayrılmak istemiyor..Yavaş yavaş programı öğrendi galiba..Daha az kriz yaşıyoruz okuldan ayrılırken..
Yol üzerinde geçen kamyonları ,otobüsleri ve motorsikletleri izliyoruz..
Eve ya dolmuşla dönüyoruz ya da taksiye biniyoruz.. Keyif adamı taksiye seyrek de binsek hemen lükse alıştı.. Yolda "taksi" diye elini kaldırıp bağırıyor.. Dolmuş ile giderken bazen tren ile denk geliyoruz.. Tren garını görüyor eğer tren yoksa elleriyle "dittiii" diyor..Tren bu ara en çok ilgi gösterdiği araçlardan..Bir de inşaatlar bu ara fazla ilgisini çekiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder