Pazar, Ocak 30, 2011

Herşey güllük gülüstanlık iken birden herşey ters düz oluverir....


Bekliyordum bir süredir böyle bir hastalığı.. Herkes okulda ilk yılınız çok çok hastalığa hazır olun diyordu.. Ama ben bile bu kadarını beklemiyordum..Allah beterinden saklasın yine de...

Yılbaşı öncesi üst solunum yolu enfeksiyonu olarak başladık..İlaçlar kullanıldı..Öksürük azaldı,burun akıntısı az da olsa devam etti.. Geçecektir , zamanı var dedim..
Bir ay olmadan yeniden ateş,kusma başladı..
Ertesi gün doktora gidildi..
Müjde bademcikler ve orta kulak kızarmışlar...
İlaçlar alındı eve gelindi.. 3.gün herşey süper görünüyordu..
Ohh atlattık dedim.. Pazartesiydi.Anneanne de bizde..Süperiz..Mutluyuz..
Ertesi gün kusma ve durmak bilmeyen ishal yine başladı.
Su içiyor boğazından inmeden çıkarıyor.. Geçer dedik bekledik.Ertesi gün 2 saat içinde 7 bez çıkarınca Bora'cık hemen doktora gittik..
Doktorumuz muayeneden sonra bizi acile gönderdi.. Ateşi düşürelim , iğne ile antibiyotik verelim,bir de fitil ve üstüne soğuk kompres... Bora ve bizim için kabus bir gündü.. Acilde onu öyle tutabilmek ,göz yaşları..Bize sarılıp kurtulmaya çalışması,korkusu, kendini bir şekilde savunması... Berbattı......

Kaka testi,kan tahlili,ciğer filmi..... Hepsi yapıldı..Sonuç kaka da amip çıkmış.. Nerden geldi,nasıl oldu hiç anlamadık... Tek şüphelendiğimiz şey son günlerde sürekli ellerini ve bulduğu herşeyi ağzına sokuyor.. Ne kadar dikkat etsek de gözden kaçıyor bazı şeyler demek ki...Bir de son günlerde wc aşkı çıkmıştı.. Klozete oturtuyoruz bize "git git" diyordu.. Saniyelik çıkıyorduk..Belki o arada fırçaya dokudu wc ye dokundu kaptı.. Bilemiyorum...
2-3gün nerdeyse hiçbişey yemeden günleri geçirdi..Suyu bile isteksiz içiyordu.. Susuz kalmaması gerekiyor diye yudum yudum kandırarak da olsa verdik.. Sonra çubuk krakeri keşfettik.. Onlar biraz ayağa kaldırdı..Süt en sevdikleri arasında geceleri uyanıp "ütt ütt " istedi.Anlamamazlığa geldim önce "evet annecim 3 dedim." ilk zamanlar yuttu..Geri uyudu ama sonraları "hayır üt " diye diretti..Ama vermezdim.."Bitmiş kangurudan alıcaz dedim.".İkna oldu geri uyudu.. Evde yiyemeyeceği heşeyi kaldırdım..Gözü görüp canı istemesin diye..
prinç kaynatmakdan bana fenalık geldi..Prinç lapası suyu ile yoğurdu karıştırıp koyu kıvamlı ayran içmekden Bora ya fenalık geldi..Bugüne kadar oynayarak yemek yemeğen çocuk yeter ki yesin diye..Mutfakda musluk açık oynarken iki kaşık yese kar değip her numarayı denedik..
Bugün 5.gün sabah uyandığı gibi mutfağa gitmiş..Gözüne gönlüne göre yiyecek bişeyler arıyordu..Kahvaltıya bizden önce sandalyesini çekip oturdu..Hatta kahvaltıda köfte istedi..Verdik..Yarım köfte yedi..Yumurta haşladık..Onunda beyazını bir güzel yedi..Ekmek yemek istemeyen çocuk ekmeğin üstüne bal damlatıp ekmek yedi...Sabah güzel yedi ama öğlen yine birşey yemek istemedi.. Uyuyor şimdi.. Umarım bitmiştir..Umarım atlatmışızdır...

Tüm bunların yanında ben dağılmış durumdayım ama ayaktayım...Gücüm azaldı..Allah ım ne olur daha fazla sürmesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder