Pazar, Şubat 27, 2011

Bora'nın Kitaplığı

Bu hafta en çok okuduğumuz kitabımız "Calliou - Kayıp Çorap ve Telefon Görüşmesi "...

Kayıp Çorap hikayesi Bora'nın çok ilgisini çekti.. Calliou çorabını giyecek ama en sevdiği çorabın bir tekini bulamıyor.Evde çorabını aramaya başlıyor.. Artık ezberledi sanırım.. Ben bazı kelimeleri söylemeden benden önce yüz mimikleri ile birlikte o söylüyor..

Bugünlerde "Ben" krizleri de baş gösteriyor.. Birlikte okuduğumuz kitapta bile aklından neler geçiriyorsa birden elimden alıp "Neninn" ( Benim ) diyor.. Bende başka bir kitap alıp onu okumaya devam ediyorum.. Bir dakika bile geçmeden okuduğum kitaba ilgisi dönüyor ve devam ediyoruz..


Bir de okulda bir arkadaşının annesinin onlara okuduğu kitap var.. Bizde de aynı kitaptan olunca bu kitapta Bora'nın özelleri arasına girdi..

Kırmızı Elma isimli kitap.. Soğuk bir kış günü karnı acıkıp yemek arayan bir tavşanı anlatıyor.. Arkadaşlarından yardım alarak istediği elmaya kavuşuyor.Ve hepbirlikte paylaşıp yiyorlar elmayı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder