Çarşamba, Mayıs 28, 2008

anne karnından anne babaya konuşan bebek

Çok Komik bir yazı.. bir forum sitesinde rastladım.. Tam bizim durumu özetliyor sanki..
müzik dinletelim , tekme atmadı , çok hareket etti.... Bebişim ne yapsa yaranamıyor annecine :))))))))

Ulen iki tekmeliyim de sevinsin garibanlar bari ...

- Star warz anduroyidi miyiz insan mıyız belli değil arkadaş, aylardır iki büklüm bekliyoruz...

- Ulean 5 aydır tekmeliyom tepki yok!!! Du ben bunu bi ısırayımm...

- Yaw anne sağa sola dönüp durma, kıpraşma zati kaydırak gibi kayıyorum, bi türlü uyutmadın beni, hah tamam şimdi oldu kıpırdama artık, hmmmmm şimdi oldu parmak emerek uyumak güzelmiş, insan bi müzik çalar, ninni söler öle uyutur yaaaa

- Kesin artık bana klasik müzik dinletmeyi, ettiniz keyfimin içine, uyutmuyorsunuz bir türlü, entellektüeliz diye bağıracaksanız benden uzakta yapın.

- Yaw amma da sulu bir ortam bu yaw, bebek miyiz, balık mıyız anlamadım gitti?

- Ne garip bi yer ya, herşeyin sesi elektrik süpürgesi gibi geliyo, sahi elektrik süpürgesi ne acaba?

- Ağlasam sesimi duyar mısınız mısralarımda? He, sorarım size? Ama nerden duyacaklar, işleri güçleri kız mı erkek mi..

- Tekmeden başka lüksümüz yok anasını satayım. Rahimde rovaşata!

- Şu göbeğimdeki ipi bi koparsam bi saniye durmam lan burda, anladık ekmek elden su gölden falan ama insan sıkılıyo canım,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder