Cuma, Mayıs 16, 2008

22 Hafta Bitti !!!!

oğluşum benim yavru kuşum....

Annen yine uzun bir ara verdi yazmak için.. Birkaç kez oturdum yazmaya niyetlendim ama senin tekmelerinden duramadım.. Ben sandalyede dik oturunca sıkışıyorsun galiba içeride.. Hemen hareket etmeye başlıyorsun..

22 Haftayı da bitirdik annecim.. Sağlıkla geçti günlerimiz Allah a şükür...
Umarım bundan sonra kalan günlerimizde öyle sorunsuz problemsiz biter gider de sen bir an önce benim kollarımda olursun.. O güzell kokunu duyarım..

2 Nisan günü ( 20 + 0 ) Tetanoz aşımızı olduk.. Sağlık ocağına gittim..Ordaki hemşireler çok güler yüzlü ve yardımsever..Çok yardımcı oldular.. 2 Haziran da tetanoz aşısının diğer dozunu olmak için verilen gün...

8 Mayıs da misafirlerimiz vardı.. Hikmet annemin arkadaşlarını çaya davet ettik..

Herkeslerinn ellerine sağlık.... Oğluşumu daha görmeden herkes ne çok seviyor ve hediyeler gönderiyorr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder