Salı, Nisan 29, 2008

19 Hafta + 4 Günlük

Allah a şükür herşeyimiz gayet iyi görünüyor....
BPD ( baş çapı) 44.6mm
FL ( uyluk kemiği) 31.3mm
Oğluşum 400gr olmuş.. Tam haftasında bütün ölçümleri...
3 hafta sonra 2.düzey ultrasona girecekmişim.. Cd sini de alacakmışım..
Beyinini de ölçtü doktorumuz herşeyi gayet sağlıklı dedi.. Ohh içim rahatladı biraz daha...
Yürü ama çok abartma dedi.. Ben fazla yürüyormuşum..Günde 1.5 saati aşma dedi..
kilo alımıma da çok iyi gidiyorsun dedi... Şu anda hamile kaldığım kilodayım.. Benim tartı ile doktorun ki arasında 2 kilo oynuyor.. Ama ilk hamile kaldığımda dr da 64 kiloydum.Yine aynı çıktım..
doktor beni çok tebrik etti... Kendine kilo almayıp bebeği iyi besliyorum diye.. vitamin de sana yok dedi.. Çünkü gayet iyi besleniyormuşum..
Gece yatarken içilecek sütü unutma dedi..Çok önemliymiş.. En çok kalsiyum gece emilirmiş vücut tarafından...

İşte sevinip, mutlu olupp, oğluşumuzu görüpp ayrıldık doktordan ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder