Salı, Nisan 29, 2008

Bir Hafta Böyle Geçti.....

Oğlummm 10 günlük geziden 2 gün önce döndük..
Gezinin minik özetini geçelim..
18/04/2008 Cuma ( 18+0)
Babişin işi bitince 6 gibi Bursa ya yola çıktık..

19/04/2008 Cumartesi
Sabah küçük dayılarda kahvaltıdaydık.. Sonrasında eski resimleri inceledik bilgisayarda büyük ananenin gençliği , annemin çocukluğu hatta bebekliği ve benim çocukluk resimlerim.... onların hepsini toplayacağım annecim yarın öbür gün sana ataların işte bunlar diyebilmek için....
Sonra büyük annanemiz bana para verdi..Sana bişiler alayım diye.. Çarşıda gezdim ve sana güzel ciciler aldım..

20/04/2008 Pazar
Öğleden sonra Akhisar ( Teyzoşlara) yolundayız... Tabi ki Susurluk da Yörsan da tost ve ayran molası..

21/04/2008 Pazartesi
Sabah kahvaltıdan sonra teyzoş , annane ,büyük annane, ben ,babiş ve senn İzmir yolundayız.. İzmir de annemin halası ve çocukları var.Onları ziyarete gittik..
Orada çekilmiş resimlerimizi sonra ekleyeceğim..

22/04/2008 Salı
Sabah Ballıca köyündeyiz.. Hem dedemizin bıraktığı zeytinliklerden çıkan zeytinyağı ve zeytini almak için hem de orada çok sevdiğimiz F. dayı ,B. yenge Ve M. dayı onları gördük..
Akşam üstü Teyzoş da mükemmel bir balık yedikten sonra yine yoldaydık.. Bu sefer yazlığa Erdek e geldik..
Evi biraz temizledik ee tabi bütün kış kimse uğramadı...
Sıcacık sobamızı bile yaktık.. çıtır çıtır ohh ne güzeldi..

23/04/2008 Çarşamba ( Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı)
Sabah erkenden kalkılır.. T. abi , N. abla , Selin , Aysu teyzoş ve dedemizle sahilde çay bahçesinde buluşulur.. Onlar sabah geldiler ve evde kahvaltı etmek yerine denize karşı kahvaltıyı tercih ettiler.. Çok da güzel oldu ama....
Öğleye kadar kahvaltı faslı uzatılır.. Yürüyüşler yapılıp tekrar çay bahçesine gelinir..
Eve geldiğimizde de öğleden sonra mangal yakılır.. KOcam başına geçer ve missss gibi etler hazırlar kuzusuna(ben) ve zuzusuna(bora).....
Sonra babamlar ve t.Abiler geçirilir.. Bana bir hüzün çöker..Nerdeyse ağlayacağım..
Zerhan a dedim..Yaz aylarında ben erdek te kalıcam ama seni her hafta sonu nasıl geçiricem... içime çok dokundu.... Daha şimdiden acısı içimi sardı...

25/04/2008 Cuma
Erdekten Bursa ya dönülür...
Yorgun düşmüşüm..sürekli uyumak istiyorum ve kafamda tonlarca ağırlık varmış gibi geliyor...

26/04/2008 Cumartesi

Bugün eski işyerimden bir arkadaşımın düğünü vardı.. Oraya uğradık.. Maşallah çok güzell de gelin olmuş...
Allah onları bir yastıkta kocatsın..Mutluluklarını her geçen gün katlayarak arttırsın inşallahh

27/04/2008 Pazar

Eve İstanbul a dönüş.... Galiba grip olacağım diyordum.Ama bir ilaç içince hiç bişeyim kalmadı...