Çarşamba, Nisan 16, 2008

17 Hafta + 5 günlük

Bebeğim birkaç günlük aradan sonra yine oturdum bilgisayarın başına ve sana bişiler yazmak istedim..
Adına karar verdik gibi... eğer ki sen sağ sağlim gelene kadar fikrim değişmezse ismin " BORA " olacak.. Babiş isim konusunu bana bıraktı..Çünkü seni 9 ay karnımda ben taşıycakmışım.. Ve 9 ay boyunca tüm sıkıntıları ben çekecekmişim.Bu yüzden isim koyma şerefini bana verdi...
Odanı şimdiden boşaltmay başladım annecim.Senin olacak oda bizim kütüphanemizin olduğu odaydı.Bende okunan bütün kitapları toparladım, koliledim ve bir kaitap kampanyası bulup hepsini kitaba ihtiyacı olan okullara göndereceğim.. Geçen yıl da böyle bir kampanyaya katılmıştım..Hem okunan kitaplar evde yer işgal etmiyor hem de Bir sürü kitaba hasret okumaya hasret çocuğa ulaşıyorlar...
Bu hafta sonu tatile gidiyoruz meleğim..Bu seninle ilk tatilimiz olacak diye sayıyorum.Çünkü herşey senin rahatına göre ayarlandı.Güneye gidip çok sıcaklarda seni de kendimi de bunaltmak istemem bir de o kadar uzun yol ikimizi de çok yorar.Bizde cuma akşamından Bursa ya gidicez. Cumartesi sabahı zaten küçük dayılara kahvaltıya davet edildik. Pazar günü öğleden sonra anneannemi ve annemi de alıp Akhisar a Teyzoşlara gideceğiz.Orada hem Ballıcaya köye gider gezeriz hem de İzmir e gidip ordaki akrabalarla görüşürüz.. Çarşamba günü de Erdek e gidicez ve orda Deden bizi bekliyor olacak. Sahilde uzun yürüyüşler yapacağız.Mis gibi temiz havayı bol bol içimize çekeceğiz ki İstanbul a döndüğümüzde bizi bir süre idare etsin. :))))