Salı, Nisan 01, 2008

ZuZum Erkek miş :))))

Merhaba ZuZum Bugün 15 + 4 günlüksün..

Dün (15+3) doktordaydık yine... Herşey gayet iyiydi... Çok sağlıklıydın... Doktorumuz bacak kemiğini, baş çevreni herşeyi ölçtü... Allah a şükürler olsun çok iyi sonuçlarımız...

Ultrasonda seni gördük... Ne kadar da çabuk büyümüşsün annecim... Ellerin kocaman görünüyordu.. Omuriliğin bembeyaz görünüyordu... Bir ara sanki bize el salladın... Bu sefer babannende bizimleydi...135gr olmuşsun annecim...

Ben dayanamayıp senin sağlıklı olduğunu öğrendikten sonra cinsiyetini görebilir miyiz? diye sordum doktora... Veeeee gördükk... Annecimm küçücük bir pipin varmış... doktor teyzen resmini de çekti... Oğluşum oluyormuş... Babanla ben zaten erkek diye tahmin ediyorduk... Ama babannen kız olsun istiyordu.. O biraz durgunlaştı... Ama herşeyden önemli olan senin sağlığın, gelişiminin iyi olması.....

Allah a şükürler olsun.....


Benim kilomda ölçüldü.. Bir ayda sadece 200gr almışım.. Doktorumuz artık yavaş yavaş kilo almaya bak dedi... Ama çok da abartmadan.. Tansiyonum da gayet güzel çıktı...
Karnıma , göğüslerime,kalçalarıma ve belime her gün karışım yağından(bebe yağı + badem yağı + zeytin yağı) sürüyorum.. Umarım çok fazla çatlağım olmaz... Pahalı kremlerden kullanmamaya karar verdim.. Araştırmalarım sonucunda bu çatlama meselesinin genetik bir faktör olduğunu öğrendim... Ben yine de sürekli cildimi nemli tutuyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder