Cuma, Mayıs 16, 2008

Gecikmiş Anneler Günü Yazım

Anneciğim ilk anneler gününü kutladık birlikte... Sen bana Allah ın en güzelll lütfu sun... Hayatımın anlamı, en büyük dileğimdin... Ve benim en güzel hediyemsin...

Anne olmak daha önce bu kelimenin anlamının bu kadar büyük olduğunu hiç bilmiyordum..Annemi anlıyorum sanıyordum..Meğerse hiç anlamıyormuşum... Kim bilir dünyaya geldiğinde daha neler anlayacağım ya da öğreneceğim..

Annemin kıymetini bana en iyi anlatan sen oldun Bora'm.... Daha içimdesin , seni her türlü kötülükten koruyabiliyorum ama yine de evhamlanıyorum.. Az hareket etsen bişi mi oldu acaba diyorum , çok hareket etsen rahat değil mi acaba diye düşünüyorum.. Benim annelikten anladığım galiba sadece Evham :)))))

Bana kendini artık daha fazla hissettiriyorsun.. Hareketlerin daha belirginleşti.. Güçlendi benim aslan parçam diyorum babana.... Arada öyle tekmeler atıyorsun ki hazırlıksız anımda şaşırtıyorsun beni...

Seni düşündükçe gözlerim doluyor annecim... Ağlıyorum ama biliyorum ki mutluluktan ağlıyorum... Bir de tabi hamileliğin hormonlarımı ve duygularımı alt üst ettiğinden olabilir..

Annemmm benim yavru kuşumsun..
minik aslanımsın..
oğluşumsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder