Salı, Haziran 03, 2008

24 Hafta + 3 Gün

Bu sabah oğluşumla Tetanoz aşımızın ikinci dozunu yaptırmaya sağlık ocağına gittik.. Ben bu kadar ilgi ve alaka beklemiyordum doğrusu..Bize hemen bir dosya açıldı.Oğluşum dünyaya geldiğinde onun aşı takibi ve gelişimi için..
Hemşireler çok güleryüzlüydü.Hemen aşıyı yapalım ama isterseniz sizin takiplerinizi de bundan sonra burda yapabiliriz dediler.Bende hemen kabul ettim.doktorum zaten yapıyor ama fazladan olmasının bize bir zararı yok :))) kilo kontrolum , tansiyon ölçümüm , bacaklarımda ödem olup olmadığı , nabzım ve bebeğimin kalp atışlarının kontrolu yapıldı..Herşey gayet güzeldi...
En son da aşımızı yaptırdık..
Akşamüstü de kendi doktorumuzda kontrolumuz vardı..Bu sefer sadece annesi izledi yavru kuşunu.. Babamızın işleri bu aralar çok karışık. O gelemedi o yüzden..
bebeğin içinde bulunduğu su biraz azalmış gibi dedi doktorumuz bu yüzden artık bolca su içiyoruz.Daha öncede içiyoduk ama yetmemiş demek ki bu sıcaklarda..
Yavru kuşum 750gr olmuş.Maşallahh oğluşuma...
Tüm gelişimi güzel ve zamanındaymış..
Annesi geçen ay hazır gıdaları fazla kaçırdığı için kilo almış..ama gebeliğin başından beri düşünülecek olursa standartlara göre az bile.. 64 kilo ile hamile kaldım.. şimdi ( 24 + 3) 67.5 kilo olmuşum.. Neyse artık eşimde bana sıkı yönetim ilan etti..Ve sağlıksız hiç birşey yedirmiyor..Yasaklar koydu.Bende oğluşum için herşeye razıyım.Yeter ki o da bende sağlıklı olalım..
Geçen hafta sonu oğluşum için alışveriş yaptık... Ben bu kadar ayrıntılı halledeceğimizi düşünmüyordum.Ama fiyatlar uygun olunca bir de annneane ve dedemiz "gönlünüzden ne geçiyorsa alın , biz arkanızdayız" deyince doğal olarak coştuk..
Bora mızın pusetini , oto koltuğunu , mama sandalyesini , yatağını büyük parçaların hepsini aldık..
Puset konusunda çok kararsız kalmıştım..chicco düşünüyordum..Ama çok hantal bir ürünmüş. 10,8 kg boş ağırlığı arabanın...Bir de katlandığında bile devasa duruyor..
Bizim aldığımız bu araba ise Hauck diye bir Alman firmasınınmış..Ağırlığı hafif , kullanışlı ve renkleri beni cezbetti..
Mama sandalyemiz Chicco marka.Daha önce N. teyzemiz defne için kullanıyordu ve çok kullanışlı olduğunu söylüyordu..Bir de indirim de olunca onu da şimdiden aldık..
Yatağımızı ikea dan aldık..Hem fiyatı güzel hem kullanışlı.. Park yatak almayı düşünüyordum ama bu daha cazip geldi.. Hem boyasız, hem de işimiz bitiğinde çok küçük olacak ve istersek kaldıracağız..Bir de diğer park yatak ve beşiklere göre daha uzun 120cm boyu var. İçine de yine ikea dan nevresim takımı aldık.. Yeşil ve üzerinde minik hipopotamlar var.. :)))))
Süt sağma pompasını da aldım..Şimdilik çalışmıyorum bebiş gelince de çalışmam ama ilk günler göğüs de biriken sütler çok can acıtıyormuş..Ve inşallah bol bol sütüm olursa bir damlasını bile boşa harcamak istemem diyerek aldım..Süt poşetlerine koyup derin dondurucu da 6 ay süreyle saklanabiliyormuş süt..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder