Salı, Haziran 03, 2008

Bu Aralar Elimden Düşmeyen Kitaplarım

Bebeğinizi beklerken sizi neler bekler ?

Bu kitabı çok metettikleri için almıştım.Ama bana çok fazla hitap etmedi.. Daha Amekan vari hayatlara uygun yazılmış..Zaten kitap çeviri... ama arada faydalanıyorum.

Hamilelik , Doğum ve Bebek Bakımı - Ayşe Öner

Bence çok sıcak bir kitap..diğer kitaplar gibi şunu da alın.Bunsuz olmaz gibi terimleri ve zorlamaları yok.. Herşeyi mantık yoluyla fazla kafa karıştırmadan açıklamış..


Bebek Bakımı ve Sağlığı - Sevda Salihoğlu Dursun


Daha yeni okumaya başladım..Ama beğendim.. İçinde resimlerle bebeklerin banyosundan giyimine kadar birçok şeyi anlatmış..Karşılaşılabilecek sorunları , dikkat edilecek noktaları herşeyi ayrıntılı anlatmış...

Bir de her ay bir kitap parası verdiğim ve yarısı reklam olan dergiler var.. Her ay yenisini almayacağım diyorum ama kendime engel olamayıp piyasada ne kadar bebek dergisi varsa alıyorum... Onlarda da güzel konular oluyor ama geneli reklam ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder