Perşembe, Haziran 19, 2008

Günlük Havadisler

bora oğluşum...
Havalar çokkk sıcakk!!!!!
İki gündür perişan haldeyim.. Tansiyonum 8-4.. bazan 3 bile oluyor.. sıcaklarda normal insanların tansiyonu yükselirken benimki düşüyor.. Anlamadım gitti.....

Teyzoşun pazartesiden beri bizimle... Sıcaklardan fırsat bulup onu da rahat rahat gezdiremedim bile... ÖSS den çıktı stres atmaya geldi ama bir türlü stresini attıramadım..

Bu gece de annem ve babam gelecekler... Yarından itibaren senin odanın boya ve dekorasyon çalışmalarına başlıyoruz... Biraz aceleci bir aileyiz..

Geçen hafta şeker yüklemesi ve idrar kültürü testlerimiz de yapıldı.. Glikoz yüklemesi sonucumuz 92 çıktı.. Bizim için süper bir değerdi.. Çünkü annem de şeker hastası.. En çok bende de çıkmasından korkuyordum... İdrar kültürümüzde temiz çıkmış..Allaha şükür....

Anneciğim seninle bir kaç düğüne bile gittik..
En son dün akşam çok güzel kır düğünü havasında çok güzeldi.. çimlerin üzerinde gelin gibi süslenmiş masalar... Valla anneciğim gözüm kalmadı , o gelini kıskanmadım desem yeridir.. Allah mesut etsin onları....
Seninde çok hoşuna gitti orası bence.. Çünkü orada bulunduğumuz süre boyunca sürekli hareket ettin.. Bence müzikleri beğendiğin için bol bol dans ettin ;)) Özellikle latin müzikleri seni cezbediyor bence...

Bende kocaman göbeğimle dekolte elbisemle çok güzeldim... ;))) Topuklu ayakkabı bile giyebiliyorum halen... Ayakalrım eve geldiğimizde sorunsuz gibiydi.Ama sabaha uyanıp yürüdüğümde altlarının şiş olduğunu anladım.. Olsun ben bu kadarına da razıydım.. Çok şişselerdi o ayakkabıları bile giyemeyebilirdim...

Odan bu hafta içinde bitecek inşallah.. Resmilerimizi de buraya ekleyeceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder