Salı, Aralık 16, 2008

KURBAN BAYRAMI TATİLİ

Bayram tatili bizim için erken başladı.. Çarşamba gününden Bursa ya yola çıktık.. Bora nın ilk uzun yolculuğu oldu.. Ben fazla stres yaptım nasıl olacak diye ama oğluşum çok sakin ve rahattı..
Perşembe günü ben uzun zamandır kendime hiç bakmıyorum diye kuaföre attım kendimi.. Saçlarımda marjinal bir değişiklik yaptım.. Kara kaşlı olan ben saçlarıma gölge diye gittim ama sarışın oldum..

Bora annemlere ilk girişimizle bir dakika kadar etrafına bakındı ve kocaman bir çığlıkla ağlamaya başladı..Ev yabancı içindeki eşyalar yabancı…. Bir saat kadar huzursuzdu..Ağladı boynumda sarılı durdu… Yavaş yavaş değişikliğe alıştı..Farklı kişilere alıştı.. Orada çok kalabalıktık…Şimdi de eve ilk gördüğü insanlarda gelse hemen ağzını yamultup gülümsüyor..

Bu tatilde bir çok şeyi bir arada yaşadık..Ölüm , Bayram , Hastalık , Mevlüt , Doğum ……

Çok sevdiğimiz cice dediğimiz Feride ablamızı kaybettik.. 70 küsür yaşındaydı.. “SENİ SEVİYORUM” bunu söylemeyi adet edinen ender insanlardandı..Telefon görüşmelerimiz hep sizi çok seviyorum la bitiyordu… Bora yı görmeyi çok istiyordu..Telefonda “bayramda geldiğinizde onu kana kana öpeceğim.” Diyordu..Ama kısmet olmadı… Arife günü kaybettik..
Planımız vardı..Bora nın adını kulağına ezanla onun eşi okuyacaktı…Bizim imam nikahımızı da o kıymıştı.. biz hem başsağlığına hem de Bora nın adının okunması için gitmiş olduk evlerine…..

Bayramda Bora bir sürü kişi ile haşır neşir oldu..Allah a şükür ki hasta olmadan atlattık.. Ama babamız ve ben hasta olduk.. Ben bir akşamda iyileştim ama Zerhan hastanede serumdan sonra biraz kendine geldi…

Bayramın dördüncü günü mevlüt yaptık..Bora için dualar okundu… Allah kabul etsin.. Amin
Bir sürü cicisi oldu.Gelenler çok iyi düşünmüşler ve hepsi büyük eşyalar getirmişlerdi… Oğlumun nerdeyse bir gardrop eşyası daha oldu…

Bayram bitti…Ertesi günü ADA bey dünyaya geldi… Çok küçük ve sevimli…. Küçücük geldi bize sanki Bora doğduğunda o kadar küçük değilmiş gibi…. : ) Bora nın şimdiki halini düşününce bize hiç küçük olmamış gibi geliyor…



BORA 3 AYLIK

Bugün tam tamına 3 aylık oldu… Koca adam olmuş gibi… Günden güne o kadar çok gelişme kaydediyor ki …. Hızına yetişemiyoruz…
Bugün daha uzun süre göz kontağı kuruyor..Beni ya da babayı gördüğünde çok heyecanlanıyor ve kolların uzatmaya çalışır gibi çırpınıyor.. Kolları artık daha hareketli… Çıkardığı heceler arttı.. Bizimle konuşuyor. : )
Biz anlatıyoruz o hee hıı aayy gibi bize cevaplar veriyor…

Doktor kontrolümüz de güzel geçti.. Bora 7800gr ve 63.5cm olmuş..Maşallahh
Doktorumuz 500gr fazlamız olduğunu söyledi.. Ama bu rakam diğer aylara göre az bile..bizim oğlan çok hızlı büyüme çabasında ; )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder