Pazar, Haziran 07, 2009

Aydın Sultanhisar da otelimizde güzel bir sabah kahvaltısı yaptık.. sonra Bora yı havuz ile tanıştırdık.. Ben daha zor olacağını düşünürken benim olgun oğlum gayet sakin bize güvenle havuza alıştı.. İlk önce üzerindeki kıyafetleri ile bacaklarını ayaklarını suya soktuk.. Baktık hiç tepki vermiyor..Biraz havanın esiyor olmasından bugünlük bu kadar yeter akşam üstü havuz suyu iyice ısınınca yüzdürelimi dedik.. Ama Bora ortalığı birbirine kattı..Neden daha fazla kalmıyor havuzda diye.. Odaya giderken hala bizimki havuza bakıyordu..
Bora sabah uykusunu yaptıktan sonra Babanın akrabalarına ziyarete gittik.. Bora ilk defa bir köye gitti.. Etraf onun için çok farklıydı.. Sürekli gözleri etrafı aradı taradı.hiçbirşeyi kaçırmamak için herşeyi inceledi..
İlk defa bu kadar çok ağacı bir arada gördü.. Dalından koparılmış şeftali ve erikleri afiyetle yedi..Oradan bir de yanımıza da erikler ,şeftaliler ve miss gibi kokan taze ıhlamurlarla ayrıldık..

Sonraki gün havuzla daha da haşır neşir olduk.. Giydik mayomuzu bikinimizi girdik havuza..Bora halinden gayet memnundu taa ki sular koca göbişine gelene kadar..Biraz tedirgin oldu soğuk su göbişe değince ama hemen ona da alıştı..Annesi ile 10dk kadar suda kaldı.. Babamızda kamera elinde ilkleri çekti..
Biraz da annesi yüzsün havuzda dedik..Geçen yıl da hiç yüzmedi..Denizin temizliğine güvenemediğimden hamile iken ayaklarıım bile suya sokmamaıştım..
Havuz sakin sessiz...Süper zaman geçirdim..Taa ki Bora beni farkedene kadar.. Ben havuzda o babasıyla gölgede olamazdı..Anne yüzüyorsa o da yüzmeliydi..
sinirleri iyice coşmadan Bora nın bende çıktım.. Oda ya gittik.. Duş faslı da onun için çok erken bitti..Neden çıkıyoruz diye de bir feryat etti ama çok uzun sürmedi..
Güzellce öğle uykusunu uyudu.. Öğleden sonra da yine yollara düştük ve Şirince ye gittik.. Yol boyunca bizim küçük bey yine uyudu..Çok güzel Ege yemekleri, zeytinyağlılar yedi..
Gittiğimiz yerde çalışanlar o kadar iyiydi ki..dışarıda yemek değil..Sanki bir arkadaşımızın evinin bahçesinde yemek yedik gibiydi..Birkaç yıldır yediğim en güzel yemek oldu otlar ve zeytinyağlılar.. Bora yine gözdeydi..:)))
Buranın bizim için ayrı da bir önemi oldu.. Bora mızın üst yan dişinin çıktığını burada farkettik.. ( 03-06-2009) Üst ön dişlerden hala haber yok..
Oraya kadar gidip olmazsa olmaz meyveli şaraplardanda aldık.. Yazlık için birkaç çeşit yaptık..Uzun yaz akşamlarında güzel sohbetlere eşlik edecek tatlı bir yudum...

akşam üstü Şiince den ayrıldık.. İzmir e gittik.. Eşimin arkadaşı bizi bekliyordu.. Bizim için çok güzel bir yemek organize etmişti.. Konak da 8.Katta bir restoran.. İzmir aşık olduğum şehir ayaklarımın altındaydı.. Bora nın diş ağrısı hat safhaya çıktı..Bizi biraz tedirgin etti yemek öncesi ama oradaki şarkı söyleyen bayan türkülere başladığında bizim oğlan sızdı.. Çocuk sessizlikten rahatsız oluyor.. Yüksek sesli müzükle sakinliyor ve uyuyorr...
Oradanda organik kuru üzümlerimizi ve yaprak sarması için yapraklarımızı aldık..Gece 1 gibi tekrar Sultanhisar a otelimize döndük..
Bizim için çokkk güzell ve rahat bir gezi oldu..