Cuma, Haziran 12, 2009

;) Yaşananlar

Tatil bitti... Ama biz hala eski düzenimize dönemedik..

Bora tatilde ve sonrasında üst yan dişlerden ikincisini de çıkardı..Bugünlerde de üst dişler teşrif ediyorlar.. Bu yüzden evde onu oyalamak bir hayli zor oluyor.. Bizde kardeşimin bizimle olmasını fırsat bilip her gün kendimizi sokağa gezmeye atıyoruz..
Bana da bu gezmeler iyi geliyor.. Uzun zamandır kilo veririm hevesiyle kendime hiç bişey almıyordum..Baktım ki kiloların gittiği yok bir de üstüne yaz geldi..Böyle olmayacak değip alışveriş yapıyorum...Ohh canıma deysin:)))) En güzel terapi :)))


Evin içinde de türlü türlü oyunlar icat ediyoruz..
Bora baktı annesinin yapacağı yok...Herkesin ağzında da bu var..Ben deniyim dedi..Ve çok da hoşlandı.. Pla.tes dünyasına kendini dahil etti..


Bu oyalama yollarından biri de mama sandalyemizin tepsinin altına yapıştırdığımız bebek resimleri..Bora dergilerdeki bebekleri gördükçe çok mutlu oluyor ve heyecanlanıyor..Bende kestim sevimli bebek resimlerini bunu yaptım.. Artık TV izler gibi tepsiyi izliyor.. bebeklere bişiler anlatıyor... Ayy aaa ayyy gibi şeyler söyleyip gülüyor ,heyecanlanıyor...



Bora nın en büyük zevkleri arasında sabah akşam küvette suyla oynamak... Bayılıyorrr suyaa... Banyonun bitmesi onun için çok üzücü ve her seferinde çıkmamak için direniyor..
Banyoyu daha eğlenceli hale getirmek için Mothercare den EL.C firmasının oyuncaklarından aldık...Hem sağlığa zararsız hem de güzel..


BORA ya da bugünlerde yazlık öncesi alışveriş yapılıyor.. Sadece kendime almıyorum.Oğluşa da alıyorum:)))
Bahçede oynasın diye hele ki haberlerde çıkan abuk subuk denizanalarından sonra bora yı da kendim de denize girme konusunda tereddütlüyüm..
Bu yüzden bahçeye şişme bir havuz aldık..

Haftaya da yine Bursa üzerinden yazlığa gidiyoruz...Bekle biziii yazlık... Daha birka çsene öncesine kadar yazlık değince barlar ,diskolar,sabaha kadar eğlenceyi hayal ederdim.. Bu sene yanıma bolca kitap alıcam..Bol bol dinlenicem..Hem fiziksel hem de ruhumu dinlendiricem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder