Cuma, Mayıs 06, 2011

Senin Annen Olmak

Sen gelmeden önce sana bir sürü mektup yazmıştım..Bizi biraz bekletmiştin..Ama benim hesaplamadığım, ben gelmeni istiyordum ama sen istiyor muydun bakalım??

Aralarda seninle bu konu için geriliyoruz..
Ben kendimce senin için iyi olanı yapmaya çalışıyorum.
Seni de buna zorluyorum.. Sen de tabi ki her zaman ki gibi kendi başına buyruk davranıp( belki de kendi tercihlerini yaptığın için,kararlı olduğun için) bana karşı geliyorsun..
Bende bunu kabullenemiyorum..Senin büyüdüğünü göremiyorum,belki de görmek istemiyorum..Seni hala bebeğim olarak düşünüyorum.
Ama bil ki sen ne kadar büyüsen de hatta evlensen çocuğun olsa da sen benim ilk gün kucağıma aldığım zaman ki kadar minik bebeğim olacaksın..
Sana her sarıldığım da senin cennet kokunu duyacağım.
Akşam yemek yerken ben sözde sana çaktırmadan tabağına bişiler koydum.. Birkaç seferden sonra sen aynını bana yaptın.. Yüzünde şebek bir gülümseme ile , "Ye ye ye " değip bir de üstüne yan yan güldün.. :)))
Anne olmak hele ki senin gibi kararlı,cesur,dediğim dedik,keyfine düşkün bir çocuğa sahip olmak..Allah ın bana bahşettiği en güzel şey..


Seni çok Seviyorum Kuzum,
Benim küçük sevgilim.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder