Cuma, Haziran 10, 2011

Nereden başlasam....

Yazacak o kadar çok şey birikti ki ...

Nereden başlasam...
Nasıl anlatsam...

* Artık odanda uyumak istemiyorsun..İlk günler biraz zorluyordum ama artık bende bıraktım.. Salonda bizim yanımızda yastığın ve kurbişine sarılarak uyuyorsun..Sonra odana götürüyoruz seni..
(benim de çocukluğum da en sevdiğim şeylerin başında geliyordu salonda herkesin yanında uyumak)
* Yaptığın çizimler daha belirgin.. Artık ne çizdiğini bize anlatıyorsun.Bizde anlıyoruz zaten.. Çiçek,havuç,üçgen,...
* Şekillere olan ilgin hala tam gaz devam ediyor..Gördüğün her nesneyi şekline göre gruplandırıyorsun..
* Anneler günü için okuldan eve çok güzel bir mektupla geldin.. Anneliğin duygusal anlarını fazlasıyla yaşadığım birkaç cümle ve senin minik el izin..









* Sana ilk güneş gözlüğü aldık.. Bizimkilere sulanma diye ama hala annenin beyaz gözlüğünü bırakmıyorsun..
* 19 Mayıs da evimiz misafirlerle doldu taştı.. Kuzenler hep bir aradaydık.Bora çok mutluydu..
* 22 Mayıs akşamında biz düğüne davetliydik.. Sende babaannen ile birlikte uyudun..Bizi biraz aramışsın..Kapıyı açıp merdivenlere "Anneee Babaaa Nerdesinizzz" seslenmişsin... İlk aşama olarak bizsiz uyuman bile süper..Daha sonra bir de geceyi orada geçirmeyi deneyeceğiz..Hem senin hem de bizim için..
* 26 Mayıs tarihinde ilk defa at bindin.. Ben biraz çekineceğini düşmüştüm..Yanıldım.. Çok cesur davranıp tek başına binmişsin.. O günden sonra nerde pony görsek hemen onlarla gezintiye çıktın.. Okul da bu konuda çok teşvikte bulunuyor..Sizi her fırsatta götürüyorlar atlara..







* 30 Mayıs tarihinde okul da birlikteydik.. İngilizce dersinizde workshop yaptık.. Çok mutluydunuz.. Bizim için de süper oldu.. Evde şarkı söylediğini anlıyordum ama hangi şarkılar olduğunu anlamıyordum..Orada seni de şarkı söylerken görünce şarkılar kafamda belirdi..Benim minik oğlum ingilizce şarkı söylüyormuş..
* Sana bir de son günlerin en favori oyunun "otoparkçılık" için oyuncak aldık.. Bayıldın..Hala sıkılmadan onunla oynuyorsun.. Arada arabalar otoparkdan çıkıyor yerine atlar,inekler geliyor :)))




Konuşmaların daha belirginleşti.. Artık kelimeleri daha güzel telafuz ediyorsun.. Anlatıyorsun,uzun cümleler kuruyorsun...


Bir süre de Bursa da kalacağız..Anneanne-dede evinde.. Tatil yapacağız sen de bizde :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder