Pazartesi, Mayıs 11, 2009

Anneler Günü Dedik O da Geçti Gitti...

İlk anneler günü nasıl olacak neler yapacağız planları yaparken kendimizi farklı bir günde bulduk..

Cuma öğleden sonra Bora keyifsizleşmeye başladı..Arada öksürüyor gibiydi.Hemen doktorumuz arandı , ertesi gün için randevu alındı..Ama diğer doktor müsait olduğu için kendi dr umuzla görüşmedik.Hastaneye yeni gelen bir doktor..Ben de eşim de bu doktoru daha iyi bulduk..Daha samimi , daha rahat , daha ilgili...
Neyse Bora yı muayene etti.. Korktuğumuz olmuştu evde bende eşimde hastaydık..Bora ya da geçmişti.. Cuma gecesi nerdeyse hiç uyumadık..Ateş , öksürük , burun tıkanıklığı..Ne Bora uyudu ne de biz..Sürekli ağlayarak uyandı.. Boynumuza sarılıyordu..İnsanın içi burkuluyor..Öyle bir durumda elden bişi de gelmiyor..Yardım edin der gibi boynumuza sarıldıkça gözlerinden damla damla yaşlar aktıkça biz daha da perişan olduk..
Gece ateşi daha da yükselmeye başlayınca son çare fitildi..Fitilden sonra alnına kollarına soğuk bezle kompres yaptık..Soğuğu teninde hissetmek de fena oluyor hani.. Bora da bu yüzden bize kızdı..Daha da ağladı..
Doktorumuz mecburen antibiyotik dedi.. İlaçları cumartesi öğlen kullanmaya başladık.Pazar günü daha rahatlamıştı Bora.. Gece de daha az uyandı.Daha az ağladı.. İlaçlar da bağırsaklarına dokundu bir de her saat başı enseye kadar mok temizledim..
Anneler günü tam anlamıyla anne gibi ( mok temizleyip , ağlayan çocuk avutarak , mama vererek , ilaçları binbir takla ile içirmeye çalışarak) geçti..

Bugün daha da iyiydi..Allah ım insanın içi ne kadar çok acıyor evladı hasta olunca eli ayağı kesiliyor.. Allah daha büyük hastalık vermesin..
Ben Bora nın bu ilk üşütmesinde kendimi bu kadar kötü hissettim.. Sonra haberlerde Lö.semili çocukların annelerini gördüğümde Kendime geldim.. Grip , üşütme nedir ki???
Allah o annelere sabır , güç ,kuvvet versin...Onlar güçlü olsunlar ki çocukları bebekleri de onlardan güç bulsunlar hemen iyileşsinler inşallahh...



Hediye mevzuu da bizde her işimizde olduğu gibi garipti..
Eşimle geçen hafta printer, scanner ve fotokopi olan bir alet aldık.. Şimdi ben bu aleti bana alınmış hediye gibi görüyorum.. Ne zamandır bundan istiyordum.. En başta Bora'nın ultrason resimleri silinmeden onları dosyalamak için..
Bir de eşimle ilk tanışma , buluşma , anneannenin ,dedenin ,babannenin ellerindeki resimleri onlardan toplayıp, Bora için bir soyağacı dosyası oluşturmaya başladım..Ona bırakılacak en büyük miras bu olacaktır ee tabi para dan sonra :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder