Cuma, Mayıs 22, 2009


Dün evlilik yıldönümümüzdü.. 3 yılı geride bıraktık.Sanki 30 yıl gibi yazdım.. Bana sanki daha dün evlenmişiz gibi geliyor..

İyi ki seninle evlenmişim Aşkım..İyi ki evlenmişiz mutlu bir yuvamız olmuş ve iyi ki Bora gibi muhteşem bir canımız olmuş.. İkinizide çok seviyorum...





Bora mız yine sıkıntılı.... :((( Tabi bu yüzden bizdee..

Diş sorunumuz yine hortladı..Rahatlatmak için okuduğum ne kadar yöntem varsa hepsini deniyoruz ama nafile.. En sonunda imdadımıza Calpol yetişiyor.. Kuzenimin getirdiği bitkisel ilaç da çok fayda sağlıyor.Ama onu pek kullanmamaya çalışıyoruz.İçinde yatıştırıcı olduğunu öğrendikten sonra içimize kurt düştü ve çok çok kötü durumlarda veriyoruz..

Bora artık evde biz ne yersek ondan yemeye başladı..Bugünlerde çoğunlukla semizotu yediriyoruz kendisine.. Tam zamanı ve faydalı diye.. Bizim Boramız da afiyetle yiyor.. Bugün ona ilk defa köfte yaptım.. İçinde ne soğan ne tuz ne baharat hiç bişi yok.. Sadece kıymayı elimde yoğurup şekil verdim.. Yağsızda kızarttım.. Bora çok beğendi.. Değişmeyen diğer yemeği de yoğurt.. Kavanoz mamalarının şişelerine mayaladığım...
Bugün bir de ilk defa sabah kahvaltısını keçi sütüne biraz su katarak verdim.. Dün büyük bir markette pastörize keçi sütü görünce hemen denemek istedim.Bu sabahda denedik..Akşam muhallebilerinide keçi sütüyle yapmaya başlayacağım.. Bakalım Bora ya alerji ya da başka bir rahatsızlık yapacak mı??
Bora artık tam bir Gezme adamı oldu... Pencerelere yaklaşmamız bile onu heyecanlandırıyor..Kapıya doğru gidince ya da evden birini uğurlarken bizimde gideceğimizi sanıyor ve çok mutlu oluyor.. Ama kapı yüzüne kapanınca ve beyimiz içeride kalınca suratı ekşiyor.. :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder