Cumartesi, Ocak 16, 2010

Büyüyorsun

16 aylık oldun minik bebeğim(ki artık bebek değil çocuksun)..

Yeni yıl gelecek derken geçti bile bir ayın yarısı...Nasıl başlarsa öyle geçer derler ya bizim çok hızlı geçecek sanırım..Hayat seninle çok hızlı akıyor birtanem..Her günümüz ayrı güzel..Her yeni gün yeni şeyler öğreniyoruz..

Geçen akşam dans etmeyi öğrendiğini farkettik..İlk defa bu kadar rahat hareketlerle dans ettin..Müzik de Balkan müziklerinden biriydi..Kanında olduğunu genlerinden bazı kodları aldığını göstermiş oldun.. Çarşamba akşamı da aynı şarkıyı duyduğunda dans etmeye başladın ama bir de baktın evde Fuat amcan var.. Utandın!! Bizde şaşırdık..Utanmayı bir başkasından çekinmeyi ne zaman öğrendin annecim..

Daha önceleri bu ay çok büyüdü kilosu bu kadar boyu bu kadar oldu..Ne kadar da büyüdü diyordum..Farkettim ki bu büyüme işi artık sadece bedensel değil ,duygularında gelişmeye başladı.. Artık duygularını farkeden küçük bir bireysin..

Oyun grupları hafta içi devam ediyor.. Her geçen gün daha fazla uyum gösteriyorsun.Orada daha fazla eğleniyorsun.. Ben başka bir odada oturuyorum ve senin kahkahalarını ve çığlıklarını duyuyorum..İki saat bazı günler sana yetmiyor..Oradan çıkıyoruz diye ağlıyorsun.Direniyorsun gitmeyelim diye..

Hafta sonları en az bir günü babaannede geçiriyorsun..Seni öpüyoruz ve gidiyoruz bize el sallıyorsun.. Ama bugün bizi aramışsın..Biraz huzursuz olmuşsun..Akşam seni almaya gittiğimizde kapıda bizi görünce çok mutlu oldun..Kucağımdan inmedin..Küçük adamım benim.Özlemeyi de öğrendi..

Bugünlerin favori oyunun senin keşfin..Kapıların arkasına saklanıyorsun ve seni orada bulmamızı bekliyorsun..Eğer farketmediysek gelip ce-e yapıp koşarak yine kapı arkasına gidip saklanıyorsun.Ya da kendi odana gidip kapıyı kapatmaya çalışıyorsun..Odanda vakit geçirmeyi öğreniyorsun şimdilik bu süre 2-3dk olsa da..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder