Cuma, Ocak 01, 2010

Hoşgeldin yeni yıl :))



2010 yılına Bora yine kırmızı d.on ile girdi.. 2009 yılına da kırmızı s.lip ile girmişti.Ve şanslı bir yıl oldu.Hem onun için hem de ailemiz için..Bora nın şansı bizi de etkiledi.. Bu seneki d.onumuz sadece birkaç beden büyüktü..Belki şans oranı da bedenle doğru orantılıdır ;)



Yılbaşı günü tatil havası ve Bursa da olmamızdan Bora da abur cuburla gayet iyi anlaştı:)) Kahvaltı sonrası nut.tella keyfi onun için çok tatlıydı.. Resimler telefon kamerasından olduğundan kötü..


Oğlumuzdan ayrı kaldığımız bir günde bile onu çok özledik.. Ben daha yolun yarısında burnumda Bora nın kaka kokusunu hissettim.. Bu kadar özlemişim... :))
Döndüğümüzde bize kocaman sarıldı..Artık öpücük vermeye başladı.. Sarılıyor.Öpüyor.Sevgisini çok güzel gösteriyor..
Koşma olayı iyice ilerledi küçük bey de.. Tırmanma hevesi son sürat en son annemlerin mutfak tezgahında yakaladık.. Sokak da oynayan çocukların arasına katılıyor ve hiç ben küçüğüm demiyor.Onlarla başabaş oynamaya çalışıyor..
İstanbul a döndüğümzde yine yanlız olacağız.Burada çok kalabalık oluyoruz.Akrabalar,komşular....
Bora çok özleyecek bu kadar ilgiyi bir süre benim vermemi isteyecek ama malesef ben bu kadarını yapamayacağım ve birkaç zaman sonra alışacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder