Pazar, Mayıs 30, 2010

Rahat Anne

Sınavı atlattım.Bundan sonraki günler sadece Bora ile ilgilenilecek..:))

Bora son zamanlarda çocuk olma yolunda koşarak ilerliyor..Her geçen gün bizi şaşırtıyor.. Sabah yer de bulduğu kağıt parçasının çöpe atmam için koşarak bana verdi. Yemek konusunda da bir iki gündür kesinlikle benim yemeğe yardımcı olmamı istemiyor..Kendisi yemeğini yiyor.. Allahtan yaz geldi ,saçları kesildi de artık her yemek sonrası banyo daha kolay olucak.. Son günlerde meyve ve kuru kayısı,kuru üzüm,badem delisi oldu..Bazen kuru kayısı fazla geliyor ee arkasından bez dolduruluyor.. :)) Altını değiştirmem konusunda da sık sık kriz yaşıyor..Asla kabul edip altını açtırmıyor..Ben de artık rutin başlayıp onun ağlamasına tepki göstermeyip sadece " annecim tuvaletim geldi diyeceksin o zaman altını bağlamayacağız" diyorum..Bazen dediklerime pür dikkat kesiliyor..Bazen sallamıyor:))
Bugün tren gördük..Geçti gitti.. Bora dönüp " ayynee tğğen oğda" dedi.. İşaret parmağı son iki haftadır hep havada..Hep bişiler gösteriyor ve istiyor.. İstediği şeyi parmağımızdan tutup istediği yere götürüp anlatıyor.. .Son günlerin favori kelimesi " AYYNEEE " ..Etraftaki herkes ayyneee.. :))) Bir de öğrendikleri var.. Şerife teyzemiz üflemeyi öğretti..Çok sıcak Bora üfle de serinliyim diyor..Bizimki tükürük saçarak serinletiyor.. Bir de yukarıya bak kuşlar var, aşağıya bak kızlar var..Pencerede bunu oynuyorlar.. Aşağı yukarı kavramları az çok öğrenildi..


Yakın bir zamanda sünnet olayını da bitirmeyi çok istiyorum.. Keşke yenidoğan fırsatını kaçırmasaydık..İkinci fasulye eğer erkek olursa kısmetse onda ilk günler işi bitirelim istiyorum..

Gelen fasulye( 8 + 5 ) de maşallah bana şimdilik hiç arıza çıkarmıyor..Bora ya hamile iken bu dönemlerde ayağa zor kalkıyordum..Bulantıdan bişi yiyemezdim..Şimdi iştah maşallahlık..Halsizlik de sadece akşam Bora yı yatırdıktan sonra geliyor..Bende zorlamayıp erkenden (tavuklar gibi) yatıyorum..
İkinci hamilelikte insan daha rahat olurmuş gerçekten..Bora'yı kucaklıyorum..Alışveriş torbalarını beş kat merdivenle çıkarıyorum..İlkinde aman bişi olacak diye iki kilo bişi taşımazdım..
Zaten iki -üç hafta sonra İstanbul'un sıcaklarına dayanamayıp kendimizi yazlığa anneanne-dede yanına atacağız.. Hem Bora orada bahçede , denizde mutlu olacak ,hem de ben biraz fazla dinlenebileceğim inşallahh...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder