Perşembe, Temmuz 01, 2010

Neredeyse bir haftadır Erdek'e tatildeyiz..

Anneanne ile gezme arkadaşı oldu Bora.Her sabah kahvaltı öncesi bahçede gezinti,kahvaltı sonrası mahalle turu yapılıyor.. Karıncalar ,tavuklar,horozlar,köpekler,kediler seviliyor..Yeni arkadaşlar ediniliyor..
Bora halinden çok memnun.İstanbul da beni gerim gerim gerip ,bunaltan oğlan gitti şimdi yerinde beni sadece uyku ve yemek vakti arayan bir oğlan çocuğu geldi..
Burada arkadaşları çok, kendinden birkaç yaş büyük hepsi ama ona çok faydası oluyor.Onlar bıcır bıcır konuşurlarken bizimki de aralarında hecelerle anlatmaya çalışıyor..Karınca "kaaa" , Kağan " ka-ga-nn"bazende "ka-baaa" ,Daire demek hala favorisi "daaaiii-yeeee"....
Yeni kavramlarla tanışıyor burada.. Anneanne ve dede ye nasıl her istediğin yaptırılır gibi :)))
Dedeyi görünce ya parmağını yakalayıp kapıya çekiştiriyor ya da arkasını dönüyor kucağına alınsın diye.. Onlar da inatla yürütüyorlar..Yoksa Bora'cık bir tembel ya da yukarılardan manzara daha iyi.. :)))
Evdeki düzenimiz burada saptı tabi.. Bende katı kurallar yok..Kendi kendine uyurken evimizde burada istemedi..Geldiğimizden beri ayakta sallanarak uyuyor.. Ben uyuduğuna şükrediyorum :))
Yemek olayı da çok kasmadan sağlıklı devam etsin derdindeyim.Bol bol taze sebze-meyve yiyor..Abur cubur dan olabildiğince uzak dursun ama bazen de kötünün iyisi olsun diye daha sağlıklı olanları alıyorum..
Bir de etrafta salgın halinde olan çocuk hastalıklarından korumak derdimiz..Çeşme sularına güven yok..Uzun zamandır biberon ve emzikleri kaynatmazken burada arada kaynatıyorum..Biberon olayı da burada bitsin derdindeyim.Çok zorlamadan farkettirmeden biberon ve emzikle ilişkisini bitirelim inşallah :))
Dün sezonu da açtık.. Denize gittik.Bora hayranlıkla denizi izledi önce sonra da suya daldı:))
Kenarda kova kürekle takıldı..Bayıldı:))
Artık çıkmaşlıyız dediğimde çığlık çığlığa ağlayıp yaygara kopardı

2 yorum:

  1. ben görmeyeli herif olmuş bu bıcırık!! desene yoksun ortalarda!! e ben paçoz nuriyim ceee eeee yapar kaçarım!!!

    YanıtlaSil
  2. ooo Paçozzz hoşgeldinn... Ne herif oldu ama... Artık sokak çocuğu :)))
    Seninkiler nasıl??? Biz senden haber alamıyoruzz artık :((

    YanıtlaSil