Çarşamba, Şubat 17, 2010

18. Aya Kocaman Bir MERHABAA


Bora'cık artık bir buçuk yaşında oluyor..Ne kadar çabuk geçti zaman..Küçük bir bebek gördüğümde sanki sende daha o kadarcıkmışsın gibi hissediyorum..Bazen de minicik bebeklik kokunu burnumda duyuyorum..Özlüyor muyum ne bebeklik hallerini..
Artık bebek değilsin.Bunu bugünlerde o kadar fazla hissettiriyorsun ki..Ne söylersek anlıyorsun..Daha önceleri biz anlatıyorduk sen saf saf yüzümüze bakıyordun..Artık senin anlamaman gereken şeyleri sessiz fısıltıyla konuşuyoruz ama ne mümkün..Hiç bir şey gözünden ve kulağından kaçmıyor..Ayakkabı dersek cümle içinde sen koşup ayakkabılarını getiriyorsun..Sohbet arasında gitmek ile ilgili bişey geçerse kapının önüne kamp kuruyorsun..Eskisi kadar çabuk da ikna olmuyorsun..Bir süre diretiyorsun istediğinin olması için..Elinden aldığım oyuncağını ortadan kaldırdığımda hiç anlamıyordun ama artık unutmuyorsun.Daha kelimeleri söylemiyorsun ama aranıyorsun mızırdanıyorsun..bişilerin eksik olduğunu farkediyorsun...
Son günlerde nedense banyodan hoşlanmıyorsun..Önceleri bıcı bıcı deyince benden önce banyoya koşuyordun.Üstündeki giysileri çıkarmaya çalışıyordun..Şimdi bıcı bıcı deyince ortadan kayboluyorsun...
Bir de iki elini yumruk yapıp gözlerini kapatıyorsun..O zaman saklandığını seni göremediğimizi zannediyorsun:))) Bugünlerde odana gidip kapıyı kapatmaya çalışıyorsun.Sonrada kapı arkasında seni bulmamızı bekliyorsun..
Hoşuna giden bişeyleri yaptığımızda bizi alkışlıyorsun.Tıpkı bizim sana yaptığımız gibi..
Tuvalet eğitimi için yavaş yavaş seni alıştırmaya çalışıyoruz bir süredir.Sana i.keadan bir laz.ımlık almıştık.Önceleri tuvalette duruyordu artık oyuncaklarının arasında..Üzerindeki giysilerle üzerine oturuyorsun.."Annecim hadi çiş yapalım"dediğimde hemen gidip oturuyorsun..Sonrada alkış bekliyorsun..Ve odada kim varsa herkesin alkışlaması gerekiyor..Çünkü bunu istiyorsun..
Ama çıplak oturmak istemiyorsun üzerine..Kaçıyorsun.Sanırım soğuk geliyor bacaklarına, o yüzden istemiyorsun..
Dışarıya çıktığımızda "ben artık büyüdüm.Elimi tutmayın"der gibisin..Kızıyorsun elini tuttuğumuzda..Ben arkadan şapkanın tutuyorum ama artık onu da farkedip sinirleniyorsun..Her gördüğün mağazaya girme isteğin son hızla devam ediyor..


Bende son günlerde sen uyuduktan sonra ders çalışıyorum.. Anne artık öğrenci:)) Açık Ö.ğretim den lisans tamamlıyor.. Önümüzdeki bir ay benim için biraz yorucu olacak ama inşalah geçtiğinde çokk büyük bir ohhh çekeceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder