Perşembe, Şubat 11, 2010

Güle güle sana bir daha gelme bize olur mu??

Kaç gün oldu ishal bizim evi terkedemedi..
Dün tam gitti, ohh derken , akşam vazgeçti yine merhaba dedi...
Sayı azaldı..Bora'nın totosu da iyileşiyor..Umarım artık gider bizden de bu meret, bende Bora da rahatlarız..

İshalle ilgili azıcık araştırma yaptım nette..Belki bir gün bizi özler de yine gelirse işimize yarar.

Prinç lapası , patates haşlaması , yağsız az tuzlu makarna , yoğurt , ızgara köfte , yağsız et , et suyu , muz , şeftali ve keçiboynuzu pekmezi bu merete birebirmiş... Toto pişik olursa mor renkli Des.itin kremden başkası çare olmazmış..Anneanne yazdan Bora ishal olursa diye şeftali püreleri hazırlamıştı konserve kavanozlara.Muzdan artık nefret ediyor Bora.Konserveler imdadımıza yetişti bugünlerde alternatif olarak.


Bora her geçen gün çocuk oluyor..Artık ona bebek diyemiyorum.Her söylediğimi anlıyor..Kendince cevaplar veriyor..İsteklerimi yerine getiriyor..
Bir cümlemin içinde "ayakkabı" dememle ayakkabı dolabına gidip ayakkabılarını arıyor..
Çoraplarını kendi giymeye çalışıyor..
Acıktın mı ? diye sorunca mutfağa koşturuyor.. Ya da yemek yiyeceğimizi anladığında ( ben masayı hazırlarken) önlüğünü takmaya çalışıyor ya da mama sandalyesini masaya çekiyor..
Tuvalet eğitimi için ona renkli bir laz.ımlık almıştım.Arada onun üstüne oturuyor ve bizden alkış istiyor..
Yemek sonrası "Hadi oğlum ellerimizi yıkayalım" dediğimzde koşarak lavaboya gidiyor ve taburesini musluğun önüne çekiyor..
Ben çamaşırları sererken bana mandal uzatıyor..
Televizyonda alkışlayan ya da gülen insanlar gördüğünde onlar ne yapıyorsa taklit ediyor..
Elektrikli süpürgeye hayran ama şarjlı süpürgeden korkuyor :))
Favori oyuncakları geçenlerde bir marketten aldığım kız çocuklar için yapılmış pembe renkli çay takımı.. :))) Gün boyunca bana çay ikram ediyor.. :))



3 yorum:

  1. Ay kıyamam ben onun totosuna! Cocuğun ishal olduguna mı yanarsın, pisigine mı yanarsın? Çok zor ya kimsenin evine uğramasın bu ishal en iyisi!!ama netten araştırdıkların çok doğru!muz şeftali pirinç kapası, patates havuc puresi hepsi çok iyi geliyor bı de tabi bool booll su! Cok gecmis olsun boranın o tombis bacaklardan ısırdım!!

    YanıtlaSil
  2. Bu usagun azı dişleri cikiyo olmasın Cansu???

    YanıtlaSil
  3. Saol canım.. Valla Bora ayrı perişan oldu totosu ayrı ben ayrı :)))

    Sen nerelerdesin?? Bir kaçıyorsun bir daha yazını gören cennetlik :)))

    Bende öptüm senin uşakları


    Canım doktor azılardan bu kadar uzun süre ishal olmaz dedi.ama bencede ondan dişlerin ucu görünüyor..Baya baya çıktılar şimdi uzuyorlar :))

    YanıtlaSil