Pazar, Şubat 14, 2010

Bugün Sevgililer günüymüş...

Sabah anne ve baba ile oynanan pek keyifli sabah oyunlarından sonra "Hadi gezmeye gidiyoruz oğlum " dememizle enerji patlaması yaşadı..Dışarıya çıkacaktı ve çok mutlu oldu..Günün anlam ve önemine göre giyindik, süslendik, attık kendimizi dışarıya.Hava da şansımıza öğleye kadar güneşli,bahar günü gibiydi.. Bora arabaya bile binmek istemedi.Eh haklıydı da hava mis gibi, böyle bir havada arabada ne işi vardı.O koşmalıydı,yürümeliydi..
Bora'yı babaannesine bırakacaktık ki Bora kendisi üzerinde dönen komployu anladı..Asansörden inmemizle başladı mıkırdanmaya..Geriye doğru gitmeye..Anlattık , konuştuk ne kadarını anladı bilmiyoruz ama en sonunda ikna oldu.Babaanne ile oyuna başladı..Bizde hava güzel, bir cadde turu yaptık.. Sonra da birlikte bir öğle yemeği yedik kocişle...

Öğleden sonra artık yorulduk ve Bora'yı özledik diye dönerken yağmur başladı..Çok şanslı olduğumuzu düşündük..Birbirimizi bulduğumuz,sevdiğimiz,evlendiğimiz ve Bora'mız olduğu için..

Bora öğlen uykusundan uyandı.Bu sefer gezme sırası ondaydı..Otoparkta bir o yana bir bu yana koştu..Ayağının altındaki çakıl taşlarından önce çekindi,anlam vermedi..Ama sonra onların üzerinde koşmak daha eğlenceli geldi..Yine arabaya zor bindi..
Eve geldiğimizde eve girmedik.Birkaç eksiği tamamlayalım diye market işlerini hallettik..Bora her girdiği dükkandan elinde ikramlarla çıkmaya alıştı..En son ikramı turşucudan kornişon:))) Yüzünü ekşite ekşite yaladı kornişonu..Almak istedik elinden ama hayır...Eve doğru yürürken birden seyyar tatlı satıcısının önünde durdu..Arabaya bakıp mama diye tutturdu..Biz hayır dedikçe inatla mama mama dedi.Zar zor çektik arabanın yanından.
Her gördüğü dükkana girmeyi istemek gibi bir huyu var.. Acaba hamile iken alışveriş olayını abarttım da çocuk ondan mı böyle mağaza delisi oldu??
:))))

Sevgiyi önce ailemde öğrendim.Sonra eşimde kanından başka birini sevmenin ne demek olduğunu öğrendim.O apayrı bir sevgiydi..Şimdi de oğlum..Hepsinin önüne geçti..Kendi canımdan bir canı sevmek...

Aşk ve sevgiyi ben asıl Bora da öğrendim.. Bir insanı canından daha çok sevmek , onu kendinden önce tutmak bunları Bora da öğrendim.. Teşekkür ederim oğlum bana bu güzel duyguları yaşattığın ve öğrettiğin için..
Ben sana hergün yeni birşeyler öğretiyorum görünür de ama inan bende seninle birlikte hayatı tekrar öğreniyorum..Seninle hayata başka pencerelerden bakmayı öğreniyorum..

Şimdi aşk ve sevgiden bahsederken güzel kahve kokusu sardı evi.. Bora uyuyor..Eşim benim için bol köpüklü bir t.ürk kahvesi , çikolata ve yanında karamelli kahve likörü getirdi... Bana böyle güzel bir aile verdiği için Allah'a şükrediyorum..

Önümüzde biraz koşturmalı, biraz da stresli günler var..Umarım herşey yolunda gider ve bunları da atlatırız..


1 yorum: